Ja, daar heb je ook gelijk in beste Scanman. Maar het leuke is dat de bewoners zich dan snel zullen gaan ergeren aan dat slappe geouwehoer. Dat levert wel leuke televisie opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Hij is alleen maar ergerlijk omdat hij zichzelf helemaal geweldig vindt.
Waarom datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft een andere usericon.
Vermoedelijk binnen 48 na het verlaten van BB Huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef komrad het volgende:
is al bekend of rob weer terug komt?
Geen douche te zien op men stream hoorquote:
nog niet nee.,... maar ik heb de tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Geen douche te zien op men stream hoor![]()
Ik denk dat Rikkuh zo wel gaat douchen. Z'n badjas hangt al half open.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef schatje het volgende:
Ik wil Menno wel onder de douche zien.
Gewaagde voorspellingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:00 schreef schatje het volgende:
Ze zal straks wel weer een sigaret opsteken.
Goh wat gaan we nog meemaken tijdens deze BB?!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in beste Scanman. Maar het leuke is dat de bewoners zich dan snel zullen gaan ergeren aan dat slappe geouwehoer. Dat levert wel leuke televisie op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |