Die sloeg echt nergens op zegquote:
brazilie.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Thnx, waar komt Cesar vandaan? Wat een gave naam heeft ie zeg.. die heilige
Zeker als je een 2-0 voorsprong tegen die Armenen weggeeft, met een fijne blessuretijdgoal in de 1e helft en potje knullig verdedigen vlak na rust.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
En Co verloren van een in Europa erg laag aangeslagen ploeg.... Wordt dus lastig op die manier.
Beetje wel he...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mogen we ff om Porto en Co lachen hier?
Cootje verliest in eigen huis.quote:
Das waar ook, ik vond het al zo rustigquote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat lege stadion van Inter gaat echt nergens over.
Al was de straf natuurlijk wel terecht.
Volgens mij waren het Slowaken ...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeker als je een 2-0 voorsprong tegen die Armenen weggeeft, met een fijne blessuretijdgoal in de 1e helft en potje knullig verdedigen vlak na rust.
Je kan het ook anders bekijken, Co is (vanouds) meesterlijk in het weggeven van een voorsprong. Een slechte kwaliteit zeg maarquote:Op donderdag 29 september 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, Co krijgt de deksel op de neus met z'n aanvallende voebal. Hij had gewoon z'n verdediging dicht moeten spijkeren na de 2-0.
Viel me ook opquote:Op donderdag 29 september 2005 00:01 schreef pascalheister het volgende:
Doc is maar druk met het corrigeren
Ja sorry, ben er met m'n kop niet voor de volle 100% bij momenteel.quote:
Meer dan logisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja sorry, ben er met m'n kop niet voor de volle 100% bij momenteel.
t Was wat laat - ik kom eigenlijk nooit in Hools. Wens EW nog maals sterkste nu ook namens alle dames!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:24 schreef DIGGER het volgende:
Dank voor je mailtje nog trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |