Dat Juninho nog niet is weggekaapt door een grote Spaanse, Italiaanse of Engelse ploeg, en er zelfs nauwelijks geruchten over zijn, blijft voor mij een raadsel. 2 Vrije trappen binnen 30 meter van de goal krijgen is genoeg voor bijna zeker een doelpunt. En dat zijn dan alleen nog maar zijn vrije trappen...quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef DIGGER het volgende:
Blijft een fantastische ploeg, dat Lyon. Fluitend door de poule zonder puntverlies en met veel gescoorde goals, een straatlengte voor al in de Franse competitie en ik blijf groot fan van Juninho.
Dat vind ik wel overdreven hoor. Real heeft dit seizoen best goede wedstrijden gespeeld, maar zaterdag speelde ze gewoon tegen een fabelachtig Barcelona, op haast bovennatuurlijke wijze werd Real opzij gezet in het eigen stadion. Ik denk dat ze het vanavond tegen Lyon makkelijker zullen hebben, ik gok op 2-2.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nou ja, voor Real wel dus. Niet zozeer om uit te maken wie er 1 of 2 wordt, zaterdag is het weer op pijnlijke wijze duidelijk geworden dat het nog steeds voor geen meter loopt, dus wordt gelijk de positie van Luxemburgo ter discussie gesteld. Bovendien hebben ze tegenover het eigen publiek wat goed te maken.
Ja, dat zeker, maar ik zit me zo langzamerhand ook af te vragen of Casillas nog wel zo goed is voor Real. Ook tegen Barcelona zagen zijn acties er niet altijd even goed uit.quote:
Vraag het maar eens aan de Feyenoorders ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Zwansen het volgende:
wtf is Fred bij Lyon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |