abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29966955

MANCHESTER UNITED

Sir Alex Ferguson hunkert naar nieuw succes met Man Utd, dat de laatste jaren zowel Europees als nationaal een bijrol had. Met slechts het aantrekken van Ji-Sung Park en Edwin van der Sar lijkt de selectie niet bijzonder versterkt. Ferguson zal hopen dat zijn ervaren krachten als Neville, Keane, Scholes, Van Nistelrooij en Ferdinand samen met jonkies als Rooney en Cristiano Ronaldo boven zichzelf uitstijgt en een herhaling van 1999 mogelijk maakt. Die kans lijkt niet groot.

VILLARREAL

Verrassende ploeg uit Spanje, die vorig seizoen met goed voetbal de harten van vele fans veroverde. In Nederland vooral bekend van de nederlaag tegen AZ en de transfer van Jan Kromkamp. Jan zal een basisplaats kunnen krijgen in een team dat verder spelers als Riquelme, Sorín en Figueroa herbergt. Keeper Reina vertrok naar Liverpool en zal gemist worden, verder kwam Alessio Tacchinardi de ploeg van Manuel Pellegrini versterken.

BENFICA

Ronald Koeman zwaait dit seizoen de scepter bij de Portugese kampioen, die met internationals als Petit, Simão Sabrosa en Nuno Gomes genoeg spelers heeft die bekend zijn met dit niveau. De vraag is of Benfica sterk genoeg zal zijn om in deze poule te overleven. Meestertacticus Koeman zal een goed plan moeten bedenken en kan dan misschien gaan verrassen met de Adelaars.

LILLE

Lille werd vorig seizoen toch best verrassend tweede in de Franse Ligue 1. De ploeg van Claude Puel speelt in het tegenwoordig populaire 4-2-3-1 systeem en kent met Mathieu Chalmé, Efstathios Tavlaridis, Grégory Tafforeau, Mathieu Bodmer, Jean Makoun en Matt Moussilou enkele spelers die op internationale schaal nog niet superbekend zijn, maar wel erg veel kwaliteit hebben. Een outsider in deze poule.

Programma:

Woensdag 14 september:
Benfica - Lille OSC
Villarreal - Manchester United

Dinsdag 27 september:
Manchester United - Benfica
Lille OSC - Villarreal

Dinsdag 18 oktober:
Villarreal - Benfica
Manchester United - Lille OSC

Woensdag 2 november:
Benfica - Villarreal
Lille OSC - Manchester United

Dinsdag 22 november:
Lille OSC - Benfica
Manchester United - Villarreal

Woensdag 7 december:
Benfica - Manchester United
Villarreal - Lille OSC

Met dank aan MethodMich voor de beschrijvingen van de teams

[ Bericht 29% gewijzigd door DutchGooner op 28-08-2005 02:49:31 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:34:52 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29967366
Dit moet geen moeilijkheden opleveren voor Manchester United. De strijd om de 2de plaats kan nog spannend worden al vind ik dat Villarreal wel de sterkste van de overige 3 is.

Villarreal moet hopen dat Forlan in net zo'n moordende vorm is als vorig seizoen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29968041
Gunstige loting voor Manchester

Denk zonder veel moeite groepswinnaar worden.
pi_29968091
ik gok dat Benfica vierde zal worden in deze groep.
pi_29968243
Villarreal lijkt me dé favoriet in deze poule. Manchester wordt tweede.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29968758
MANCHESTER UNITED

Sir Alex Ferguson hunkert naar nieuw succes met Man Utd, dat de laatste jaren zowel Europees als nationaal een bijrol had. Met slechts het aantrekken van Ji-Sung Park en Edwin van der Sar lijkt de selectie niet bijzonder versterkt. Ferguson zal hopen dat zijn ervaren krachten als Neville, Keane, Scholes, Van Nistelrooij en Ferdinand samen met jonkies als Rooney en Cristiano Ronaldo boven zichzelf uitstijgt en een herhaling van 1999 mogelijk maakt. Die kans lijkt niet groot.

VILLARREAL

Verrassende ploeg uit Spanje, die vorig seizoen met goed voetbal de harten van vele fans veroverde. In Nederland vooral bekend van de nederlaag tegen AZ en de transfer van Jan Kromkamp. Jan zal een basisplaats kunnen krijgen in een team dat verder spelers als Riquelme, Sorín en Figueroa herbergt. Keeper Reina vertrok naar Liverpool en zal gemist worden, verder kwam Alessio Tacchinardi de ploeg van Manuel Pellegrini versterken.

BENFICA

Ronald Koeman zwaait dit seizoen de scepter bij de Portugese kampioen, die met internationals als Petit, Simão Sabrosa en Nuno Gomes genoeg spelers heeft die bekend zijn met dit niveau. De vraag is of Benfica sterk genoeg zal zijn om in deze poule te overleven. Meestertacticus Koeman zal een goed plan moeten bedenken en kan dan misschien gaan verrassen met de Adelaars.

LILLE

Lille werd vorig seizoen toch best verrassend tweede in de Franse Ligue 1. De ploeg van Claude Puel speelt in het tegenwoordig populaire 4-2-3-1 systeem en kent met Mathieu Chalmé, Efstathios Tavlaridis, Grégory Tafforeau, Mathieu Bodmer, Jean Makoun en Matt Moussilou enkele spelers die op internationale schaal nog niet superbekend zijn, maar wel erg veel kwaliteit hebben. Een outsider in deze poule.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29968804
mm kent de topper uit Equador dus nog niet. Er staat je wat te wachten Wát een speler is dat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29969515
Laat Valencia eerst maar in de basis komen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2005 @ 20:45:06 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_29969929
Koeman zal niet blij zijn met de loting.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29969974
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:34 schreef methodmich het volgende:
Laat Valencia eerst maar in de basis komen.
Hij is deze zomer gekomen en staat denk ik snel in de basis.
pi_29973506
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Koeman zal niet blij zijn met de loting.

Het zal inderdaad moeilijk voor Benfica worden om de tweede ronde te halen. Alle drie de tegenstanders zullen niet makkelijk zijn.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:41:11 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29977979
quote:
MANCHESTER UNITED

De kans lijkt me juist groter als voorgaande jaren. Zeker met een goede keeper in de goal.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:17:51 #13
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29980037
United vliegt eruit denk ik.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29984532
Leuke poule, alle vier toch wel een redelijke kans, al ken ik Lille niet echt. Ik gok op United en Villareal.
pi_29990857
Wel leuk voor Kromkamp, als je ziet welke wedstrijden ie nu gaat spelen.

En SCUM mag er wel uit ja, maar dan voor Lille en Villereal, niet Benfica
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29996045
Eitje.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30006224
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is deze zomer gekomen en staat denk ik snel in de basis.
Voor wie zal hij er in komen denk je?
www.thuisuiteten.nl
pi_30006586
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor wie zal hij er in komen denk je?
Ik denk dat ie met JRR, Senna en Tacchinardi op 't middenveld gaat spelen. Hij zal de concurrentiestrijd met Revilla aan moeten gaan. Voorin dan het duo Forlán en Figueroa met held José Mari als invaller.
pi_30007202
Revilla? Ik zie Sorín wel linkshalven eigenlijk, al kan die naar de back.
www.thuisuiteten.nl
pi_30007364
Ik zie juist Sorin linksback gaan spelen dit seizoen Al is 't idd een veredelde linkshalf, maar de trainer houdt wel van lekker aanvallend voetbal, dus dan is Sorin gewoon een verkapte vijfde middenvelder en Kromkamp nummer 6.
pi_30030439
Hup Villarreal
pi_30030645
Manchester en Villarreal zijn favoriet. Lille is een outsider en van Benfica verwacht ik niet veel.
That's all folks!
  woensdag 14 september 2005 @ 09:51:40 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30564725
vanavond direct al een topper in deze groep. United gaat op bezoek bij het Villarreal van Kromkamp en Forlan
pi_30564865
Hup Kromkamp!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30580038
Ben benieuwd of Ronald Europees wel kan winnen.

En Villarreal kan best wel eens stunten tegen Man Utd.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')