quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Shreyas het volgende:[..]
Ik heb het niet alleen over dit seizoen. Spelers als Zidane (73 miljoen euro), Figo (61 miljoen euro), Ronaldo (45 miljoen euro) werden voor achterlijk hoge bedragen gekocht. De duurste speler die Barcelona kocht de laatste 10 jaar was Overmars voor ongeveer 39 miljoen euro. Dat is nou net het verschil.
En als je dan ziet hoe slecht Real Madrid dan speelt terwijl ze zulke dure aankopen doen, als je dan ziet hoe weinig prijzen ze de laatste jaren pakken, dan is dat natuurlijk wel erg triest.
Die prijzen die betaald werden kun je ook gewoon zien als investeringen. Waarom denk je dat Real de hoogste marketing omzet heeft van alle sportclubs in de wereld? En als je me gaat vertellen dat die jongens die jij opnoemt geen meerwaarde hebben voor het team dan zijn we snel uitgelult.
Ik vind 50 miljoen Euro voor Overmars(http://www.vi.nl/vi/show/id=59457/contentid=50021/sc=1ab126), die weinig wedstrijden 90 minuten speelde voor Barca en daar allang niet meer de gevaarlijke overmars van Ajax was, toch echt meer "achterlijk hoog" dan een Zidane, die gewoon echt de allerbest voetballer is/was en wel een meerwaarde heeft. Je kunt roepen dat Figo een hond is maar niet dat ie bij Real goed gepresteerd heeft. En nogmaals, 1 speler per seizoen halen (wat voorgaande seizoenen gebeurde) is toch zoveel?
Verder beginnen we vandaag weer met 6 Spanjaarden in het team (Casillas, Salgado, Helguera, Ramos, Guti en Raul). Best veel!
![]()
Noem volgens aub andere clubs (in het geval dat wel waar is) of zeg niks. Hoeveel Spanjaarden heeft Barca gisteren opgesteld? Hoeveel spelers die gisteren bij Barca speelden zijn afgelopen 3 seizoenen gehaald?
[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 28-09-2005 19:31:10 (Ramos vergeten in t rijtje :)) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano