Nou gewoon ns de CL winnenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef okee6 het volgende:
Ronaldinho en Deco laten zien dat ze graag voetballenklasse
Hij coached eindelijk wel weer ns een team met mensen die een strafschop kunnen benuttenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan moet Rijkaard eerst naar Johansson.
Eto'o heeft voor deze penal er volgens mij 3 op rij gemist. Prima prestatie zo van Barca. Al is Udine natuurlijk geen topper. Laten we eens kijken wat ze in de volgende rondes voor elkaar breien. Owja.. dat Deco en Dinho nu scoren heeft natuurlijk worst met de rust die ze kregen te maken. Tis niet dat ze voor het eerst in 3 jaar scoren ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij coached eindelijk wel weer ns een team met mensen die een strafschop kunnen benutten
Volgens hemzelf matig.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Zwansen het volgende:
Hoe speelde Van Bommel gister trouwens?
Naldo is echt een aanwinst.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat dramatisch dat Werder verloren heeft bij Panathinaikos. De verdediging van Werder is echt brandhout.
Wat lul je toch slap uit je nek kerel. Als Real voor 58 miljoen 3 spelers verkoopt en ze halen voor 87 miljoen 5 spelers dan kun je toch niet gaan roepen dat ze zoveel kopen. Of moeten ze nadat spelers weggekocht worden niks kopen? Stom gelul van jequote:Op woensdag 28 september 2005 03:05 schreef Shreyas het volgende:
Ploegen als Real en Chelsea denken dat de CL "te koop" is door belachelijk veel dure spelers te kopen.
Vond je messi echt zo geniaal. Heb ook de hele pot gezien maar vond het nog wel meevallen, vooral verdedigind kiet ie zijn steekjes zeker nog wel vallen. en ook had ie vaak dom balverlies. Begrijp me niet verkeerd hij was wel goed voor een 18 jarige op dat niveau maar zo goed als Ronaldinho was ie niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral Messi en Ronaldinho waren geniaal, heb vandaag de hele wedstrijd nog even terug gezien.
Ik heb het niet alleen over dit seizoen. Spelers als Zidane (73 miljoen euro), Figo (61 miljoen euro), Ronaldo (45 miljoen euro) werden voor achterlijk hoge bedragen gekocht. De duurste speler die Barcelona kocht de laatste 10 jaar was Overmars voor ongeveer 39 miljoen euro. Dat is nou net het verschil.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat lul je toch slap uit je nek kerel. Als Real voor 58 miljoen 3 spelers verkoopt en ze halen voor 87 miljoen 5 spelers dan kun je toch niet gaan roepen dat ze zoveel kopen. Of moeten ze nadat spelers weggekocht worden niks kopen? Stom gelul van je![]()
Die prijzen die betaald werden kun je ook gewoon zien als investeringen. Waarom denk je dat Real de hoogste marketing omzet heeft van alle sportclubs in de wereld? En als je me gaat vertellen dat die jongens die jij opnoemt geen meerwaarde hebben voor het team dan zijn we snel uitgelult.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over dit seizoen. Spelers als Zidane (73 miljoen euro), Figo (61 miljoen euro), Ronaldo (45 miljoen euro) werden voor achterlijk hoge bedragen gekocht. De duurste speler die Barcelona kocht de laatste 10 jaar was Overmars voor ongeveer 39 miljoen euro. Dat is nou net het verschil.
En als je dan ziet hoe slecht Real Madrid dan speelt terwijl ze zulke dure aankopen doen, als je dan ziet hoe weinig prijzen ze de laatste jaren pakken, dan is dat natuurlijk wel erg triest.
Bij Fiorentina was hij destijds nog te jong.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef DIGGER het volgende:
Ik vond die Gonzalez van Panathinaikos trouwens verdomde goed spelen gisteren, die was bij zowat elke gevaarlijke aanval van de Grieken betrokken.
Je zou hem iegenlijk ook in een wat sterkere competitie willen zien dan de Griekse.
Ach, wat maakt het uit, ze halen de tweede ronde toch wel. Alleen jammer dat ze nu geen 18 punten meer kunnen halen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |