54' [3 - 1] A.D. Natalequote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef fanneke het volgende:
Udinese in 6 minuten terug van 3-0 tot 3-3 !
Ik krijg spontaan zin in die samenvatting zoquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
54' [3 - 1] A.D. Natale
57' [3 - 2] A.D. Natale
60' [3 - 3] C. Schulz (o.g.)
67' [4 - 3] J. Micoud
barca staat ook een potje goed te ballen zeg
Zekers. Prachtig.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Ko_9 het volgende:
damn die laatste van Eto'o... wat een geil doelpunt zeg![]()
Vergeet Lyon niet. Verder dicht ik Juventus, Chelsea, Milan en PSV ook kansen toe. Villarreal en Bayern als outsiders.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona speelde echt een buitengewoon fantastische wedstrijd. Na vandaag voor mij absolute kanshebber voor de Champions League.![]()
www.latestgoals.net staan er nog niet op, ff in de gaten houdenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:38 schreef ASSpirine het volgende:
Iemand doelpunten tegengekomen?
Vroeger kon je altijd op Vaduz rekenen
Ik ben niet zo van de filmpjes hoor, verder gewoon de link van DeTolk in de gaten houden en wie weet heeft een ander nog een link.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:38 schreef ASSpirine het volgende:
Iemand doelpunten tegengekomen?
Vroeger kon je altijd op Vaduz rekenen
PSVquote:Op donderdag 3 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vergeet Lyon niet. Verder dicht ik Juventus, Chelsea, Milan en PSV ook kansen toe. Villarreal en Bayern als outsiders.
Het was lang niet uitverkocht.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef kikoooooo het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan kaarten voor zo'n wedstrijd schorpioen?
Inderdaad, tegen Panathinaikos enzo kun je nu nog zo spelen, maar dan komen ze straks weer uit tegen Chelsea, Bayern of een Italiaanse club en liggen ze er doodgewoon uit ...quote:Op donderdag 3 november 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff Barcelona en Eto'o
Ik geef ze 2de ronde of kwartfinale verder komen ze niet
Inter zal niet veel verder komen iigquote:Op donderdag 3 november 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff Barcelona en Eto'o
Ik geef ze 2de ronde of kwartfinale verder komen ze niet
En waarom heeft PSV geen kans?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV(Wens is vader van........)
AC Milan komt altijd ver, net als Juventus eigenlijk. Maar Chelsea en Lyon zijn denk ik beter, dit seizoen. Dit jaar gaat het tussen hun en Barcelona.
kzie dat ik de verkeerde persoon hadquote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de filmpjes hoor, verder gewoon de link van DeTolk in de gaten houden en wie weet heeft een ander nog een link.
Ja, maar de keeper was wel echt bagger bij zijn doelpunt hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Dos37 het volgende:
Ronaldinho heeft ook alweer gescoord. Barcelona netjes door dus.
Ik had 'm afgefloten wegens hinderlijk buitenspel.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel meer wat mij betreft, in een woord geweldig. De goal van Candela van Udinese mocht er ook wezen zeg.
=================== JORQUERA ====================quote:Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef versteegrob het volgende:
Kan iemand mij vertellen met welke goeie spelers Barcalona vanavond zullen spelen, ik denk Maxi Lopez, Larsson, maar wie nog meer?
Ik hoop Deco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |