abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31664612
Natuurlijk vertrekt Henry komende zomer.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:09:43 #177
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31667692
Henry vertrekt alleen als er geen serieuze versterkingen bijkomen.

Mocht ie vertrekken is dat spijtig maar AW zal de beste Arsenal-spits aller tijden wat dat betrefd niets in de weg leggen denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31684211
In ieder geval neemt Henry vanaf nu naar eigen zeggen alle strafschoppen. Dit terwijl Pires ze meestal ook wel raak schoot.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31684432
Niet alle, de pingels die hij zelf verdiend heeft wil hij niet nemen.
That's all folks!
pi_31721098
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nou,wat geweldig,prutser
Je hebt het dan toch eindelijk door!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:27:07 #181
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31721552
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet alle, de pingels die hij zelf verdiend heeft wil hij niet nemen.
was dat niet de policy van de club?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_31721665
Dat weet ik niet, ik weet wel dat hij duidelijk heeft gezegd dat hij als hij zelf neergehaald is hij ze niet wil nemen.
That's all folks!
pi_31743119
Tegenslag Henry na geforceerde comeback

27/10/2005 21:48

Thierry Henry moet zijn geforceerde terugkeer bekopen. Coach Arsène Wenger geeft zijn aanvoerder slechts dertig procent kans om komende zaterdag mee te spelen tegen Tottenham Hotspur.
Henry moest vorige dinsdag al in de zestiende minuut invallen tijdens het Champions League-treffen met Sparta Praag. Wenger moest Titi al zo vroeg brengen omdat José Antonio Reyes met een ribblessure van het veld was gegaan.

Het duel in Praag betekende de comeback van Henry, die zes weken niet had gespeeld vanwege een liesblessure. In dat duel scoorde hij twee keer en afgelopen zaterdag was hij ook nog van de partij tegen Manchester City, waar hij een bijdrage had aan de penalty-farce met Robert Pires.

Dat alles had zijn tol. 'Hij heeft ietwat een terugslag', bekent Wenger op de website van Arsenal. 'We hebben hem iets te vroeg het veld in geduwd. Nu moeten we ervoor zorgen dat hij helemaal fit raakt, zodat hij op zijn niveau kan presteren. Op dit moment is hij nog niet zo ver. De kans is 30% dat hij speelt.'

Tegenover de waarschijnlijke absentie van Henry staat de terugkeer van Reyes, Fredrik Ljungberg (hamstring) en Sol Campbell (hamstring).
pi_31743192
Jammer, eigenlijk had hij in Praag nog niet gebracht hoeven worden. Maar of die paar dagen het verschil zijn is ook weer de vraag. Hij had dan ook niet moeten spelen tegen City.
That's all folks!
pi_31894194
Ik lees in de VI dat Diego Forlan in de belangstelling van Arsenal staat. En dat er volgens verschillende kranten in Engeland en Spanje achter de schermen onderhandeld wordt (24 miljoen euro). Forlan zou wel weer terug willen naar Engeland om zich te revancheren.
That's all folks!
  woensdag 2 november 2005 @ 13:31:20 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31894788
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees in de VI dat Diego Forlan in de belangstelling van Arsenal staat. En dat er volgens verschillende kranten in Engeland en Spanje achter de schermen onderhandeld wordt (24 miljoen euro). Forlan zou wel weer terug willen naar Engeland om zich te revancheren.
Ik zit er niet op te wachten eerlijk gezegd en zeker niet voor dat geld.

Ik geloof graag dat ie revanche wil voor zijn falen bij manyoo maar ik denk echter dat de Engelse competitie hem niet ligt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31896399
Ik denk dat hij zeker kan slagen in Engeland en dat z'n tijd bij Manyoo een ongelukkige maar leerzame tijd was. Qua type speler lijkt hij me geschikt voor Arsenal. 24 miljoen is wel teveel van het goede.
That's all folks!
pi_31898407
Ik ga toch met DG mee, vind het geen spits voor het Premiership. En 24 miljoen, daar moet beter werk voor te halen zijn.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:07:01 #189
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31974146
Hoe is het vandaag de dag met Henry? Doet ie dit weekend weer mee?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:15:17 #190
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31974378
Hij doet weer mee lees ik op de Arsenal website
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_31985172
Waarom is het geen spits voor de PS?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31986389
Dat hebben we wel kunnen zien in zijn eerste periode...
www.thuisuiteten.nl
pi_31989620
Kun je niet gewoon zeggen waarom hij geen PS spits is?
  zaterdag 5 november 2005 @ 20:33:59 #194
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_32001652
Heb ik gister Henry aanvoerder gemaakt
pi_32043183
Ik zei het vanmiddag al in 't Feyenoord-topic: Wenger was in de kuip om Dirk Kuijt te bekijken.
En, wat vinden we ervan? Iets voor Arsenal?
pi_32056928
Nee, lijkt me niet.
In ieder geval een totaal andere spits dan Henry.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32059423
Forlan naar Arsenal. Dat zou een bak zijn!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32059572
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef Radegast het volgende:
Ik zei het vanmiddag al in 't Feyenoord-topic: Wenger was in de kuip om Dirk Kuijt te bekijken.
En, wat vinden we ervan? Iets voor Arsenal?
Misschien heb je het al in het Feye topic gelezen, maar zo denk ik erover:
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, ik denk niet dat zo'n jongen bij Arsenal tot z'n recht komt. Dirk wordt volgens mij erg ongelukkig als hij niet veel kan werken en sleuren. Ik zie hem niet wachten op een bal, terwijl dit erg gebruikelijk is voor een spits bij Arsenal. (of een andere topclub)
That's all folks!
  maandag 7 november 2005 @ 16:56:07 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_32060923
BBC Sport heeft ook de berichtgeving overgenomen
quote:
Kuyt says Arsenal are after him

Feyenoord striker Dirk Kuyt claims Arsenal are interested in buying him.

The 25-year-old Dutch international, linked with Tottenham last summer, has scored 53 goals in the last two seasons, including eight this campaign.

And Gunners boss Arsene Wenger was at the De Kuip stadium for Sunday's goalless draw with Vitesse Arnhem.

"I find it special that a top coach like Wenger takes the trouble of coming from England to Rotterdam to look at me," Kuyt told AD Sportwereld.

"Arsenal are of course a great club to be connected to. But I am not the type of person that goes crazy."

Liverpool and Everton were also linked with the £12m striker in the summer.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_32065385
Gevoelsmatig vind ik het meer een Liverpool-speler.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')