Net als deze zomer? (Toen Patrick vertrok en Hleb kwam?)quote:Volgens diverse Engelse media heeft AW de beschikking over maar liefst 63 miljoen pond om spelers aan te trekken...
Ah, een successupporter dus ...quote:
quote:Jay-Z wil Arsenal
Jay-Z wilt zijn imperium uitbreiden. Na zijn succesvolle rapcarrière, zijn kledinglijn 'Roc-a-Wear', zijn aandeel in het NBA-team New Jersey Nets en zijn presidentschap bij platenmaatschappijen 'Def Jam' en 'Roc la Familia', wil de succesvolle businessman nu ook de succesvolle Engelse voetbalclub Arsenal kopen. Jay-Z is volgens bronnen al in onderhandeling met de Londense club. Bij Arsenal zijn onder andere Dennis Bergkamp, Quincy Owusu en Robin van Persie actief.
Who cares,alsof hij uberhaupt genoeg geld heeft om de boel over te nemen en de familie Hill-Wood gaat er toch niet mee akkoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:47 schreef Gunner het volgende:
bron?
Die Ieren zijn handelaars pur sang en hebben voor de rest geen enkele binding met de club,op het financiele na.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Dachten ze van die Ieren van MU niet hetzelfde?
Uiteindelijk wel helaas alleen ik acht de kans kleiner als de club in het bezit is van een familie die er al meer dan een eeuw zit dan een club die in het bezit is van ik weet niet hoeveel aandeelhouders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:40 schreef fernando_redondo het volgende:
Geld komt altijd voor sentiment DG
Dat zou een vaste volger van het voetbal toch moeten weten
Nope,als ik me niet vergis is Bendtner afgelopen zomer overgekomen van een Deense club,Brondby of Kopenhagen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Was Bendtner die speler die Arsenal van volgens mij Schalke op hun 14e kocht?
Da's voor hem lunchgeld man, even Arsenal overnemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Who cares,alsof hij uberhaupt genoeg geld heeft om de boel over te nemen en de familie Hill-Wood gaat er toch niet mee akkoord
Bogarde en Cisse naar Arsenalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Jay-Z, wel lachen. Allemaal negers met kettingen en oorringen en tattoos in Arsenal 1 dan.
Shawn Carter (Jay-Z) $286 millionquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Who cares,alsof hij uberhaupt genoeg geld heeft om de boel over te nemen en de familie Hill-Wood gaat er toch niet mee akkoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |