* Misstique pakt Razorfish69's hoofd vast en geeft hem een intens diepe zoen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geniet terwijl hij langzaam zijn vingers over Misstique's borsten laat glijden...
* Razorfish69 kust Misstique hartstochtelijk terug en geeft aan dat hij haar ook wel op andere plekken wil gaan kussen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt Razorfish69's hoofd vast en geeft hem een intens diepe zoen..
* Misstique zou dat niet erg vinden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kust Misstique hartstochtelijk terug en geeft aan dat hij haar ook wel op andere plekken wil gaan kussen...
IK ben thuis, jij ook safe trip...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef Misstique het volgende:
Ik moet gaan!
Volgens mij zitten we hier nog maar met z'n 2en, dus fijn weekend Razorfish69 en maandag verslag doen graag![]()
![]()
Net als het spannend gaat worden, haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef Misstique het volgende:
Ik moet gaan!
Volgens mij zitten we hier nog maar met z'n 2en, dus fijn weekend Razorfish69 en maandag verslag doen graag![]()
![]()
Dank je, kmoet nog wel een eindje rijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
IK ben thuis, jij ook safe trip...
dat kan, dat weet ik niet, ik ben er met 25 km...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je, kmoet nog wel een eindje rijden![]()
Hahaha, sorry.. to be continued..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Net als het spannend gaat worden, haha!![]()
Fijn weekend en braaf zijn he!
Geniet er van!![]()
Hhhm tmi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahaha, sorry.. to be continued..![]()
Ik ben altijd braaf![]()
Dat is meer slowchat, dit is toch meer om te discusseren over zaken (en hopelijk eens te worden)..quote:
Komt wel goed hoor Pieter, ben niet vies van een sessie zwaar bomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat is meer slowchat, dit is toch meer om te discusseren over zaken (en hopelijk eens te worden)..
M.i. dan..
razorfish69 is ook alleen en geil.. en razorfish69 is wel leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is alleen en geil.. niet leuk
heb morgen teveel te doen om te gaan stappen vanavond (en trouwens, heb niet echt een kennissenkringquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
razorfish69 is ook alleen en geil.. en razorfish69 is wel leuk
Komt allemaal goed Sjowhan! Lekker gaan stappen vanavond en morgen en lol maken!![]()
Is dat erg? Kroeg is tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef PieterCK het volgende:
Ik zou alleen gaan shoppen en toch in de kroeg terecht gekomen![]()
Morgen nog veel te doen ook, zucht gaat weer lekker![]()
Razorfish69 geeft Misstique een troostende knuffelquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat erg? Kroeg is toch?
Zucht.. weekend weer bijna voorbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |