Gaat voornamelijk schilderen worden en het huis geheel inrichten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aha, dus jij gaat klussen en ook lekker vakantie houden?![]()
Geniet er van en succes met verbouwen!
* Misstique drukt haar lijf zachtjes nog wat dichter tegen Razorfish69 aan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen en kijkt diep in haar ogen...
* Razorfish69 gaat zachtjes kussend via Misstique's nek richting haar borsten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique drukt haar lijf zachtjes nog wat dichter tegen Razorfish69 aan..
Hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk schilderen worden en het huis geheel inrichten...
Daarna weekje 'vakantie vieren in eigen huis'
Misstique heeft al haar kleren nog aan hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat zachtjes kussend via Misstique's nek richting haar borsten...
Ach zijn ook genoeg dingen die ik binnen nog kan doen dan dus vandaar..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt dan![]()
Je hebt dus ook wel een leuk formaat tuin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach zijn ook genoeg dingen die ik binnen nog kan doen dan dus vandaar..
maar het zou mooi mee genomen zijn als het zonnig is, buiten zit set heb ik al
Mwah ach niet zo heftig is gewoon 11 bij 6 op zuid-westen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt dus ook wel een leuk formaat tuin?![]()
Met nadruk op 'nog' of niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique heeft al haar kleren nog aan hoor![]()
Groot genoeg voor een BBQquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mwah ach niet zo heftig is gewoon 11 bij 6 op zuid-westen..
niet zoveel speciaals hoor
haha dat is ie zeker, komt ook zo'n stenen bbq in te staan..quote:
* Misstique houdt haar shirtje nog maar even aan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Met nadruk op 'nog' of niet?
* Razorfish69 is benieuwd of hij Misstique's shirt / blousse uit mag trekken....
hahaha helemaal goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha dat is ie zeker, komt ook zo'n stenen bbq in te staan..
Paar vrienden hebben "zichzelf al uitgenodigt"
Maar ik ga naar huis toequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
hahaha helemaal goed![]()
Gezellig toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
IIG niet hoe het hier nu aan toe gaat.....
Dat is beetje dom en onzinnig forum-vulling.....![]()
* Razorfish69 gaat gewoon lekker door met het kussen van Misstique's nek en streel zachtjes haar kontje... (Erg lekker kontje trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique houdt haar shirtje nog maar even aan..![]()
Nou heren, waar wachten jullie op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oke oke oke ...ik beken...trek me maar aan mn rode lange haren mee naar de danspaal en bind mij maar vast.![]()
Safe trip!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar ik ga naar huis toe![]()
Slotje komt er volgens mij niet hop (helaas)..
Tot straks
*Misstique glijdt stiekem even met haar hand onder Razorfish's shirt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat gewoon lekker door met het kussen van Misstique's nek en streel zachtjes haar kontje... (Erg lekker kontje trouwens)
* Razorfish69 voelt heel relaxed de warme hand van Misstique over z'n borst glijden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
*Misstique glijdt stiekem even met haar hand onder Razorfish's shirt...
* Misstique ontdoet Razorfish69 langzaam van z'n shirt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 voelt heel relaxed de warme hand van Misstique over z'n borst glijden...
* Razorfish69 laat Misstique braaf z'n shirt uitdoen en kust haar zachtjes op haar lippen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ontdoet Razorfish69 langzaam van z'n shirt..
* Misstique laat haar handen Razorfish69's bovenlichaam verkennen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 laat Misstique braaf z'n shirt uitdoen en kust haar zachtjes op haar lippen...
* Razorfish69 geniet terwijl hij langzaam zijn vingers over Misstique's borsten laat glijden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar handen Razorfish69's bovenlichaam verkennen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |