* razorfish69 neemt aan dat het over hem gaat en stoort zich daarom verder niet aan de opmerkingen van PieterCK die vannacht waarschijnlijk slecht geslapen heeft en vandaag daarom een klein beetje geprikkeld is en helaas ook nogal erg snel een (fout) oordeel klaar heeft over mensen die hij niet eens kent...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
zitten 2 cijfers in zijn naam..
kan waarschijnlijk irl geen meiden 'scoren' en probeerd daarom op deze *kuch* persoonlijke *kuch* manier meiden te versieren![]()
* Razorfish69 is blij en vraagt zich af waar hij Misstique nog verder mee kan plezieren...quote:
Ik kan je 1 ding verzekeren, ik heb heerlijk geslapen vannacht..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 neemt aan dat het over hem gaat en stoort zich daarom verder niet aan de opmerkingen van PieterCK die vannacht waarschijnlijk slecht geslapen heeft en vandaag daarom een klein beetje geprikkeld is en helaas ook nogal erg snel een (fout) oordeel klaar heeft over mensen die hij niet eens kent...
Mooie zin he?
Maaruh Pieter, dit is toch het grote geilheidstopic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
kan waarschijnlijk irl geen meiden 'scoren' en probeerd daarom op deze *kuch* persoonlijke *kuch* manier meiden te versieren![]()
Ben er ook niet op tegen om hier op een constructieve manier over te praten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maaruh Pieter, dit is toch het grote geilheidstopic?
All in good fun right? Lighten up![]()
* Misstique zou het niet erg vinden als Razorfish69 haar zachtjes over haar kontje aaide..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is blij en vraagt zich af waar hij Misstique nog verder mee kan plezieren...
Op een constructieve manier over geilheid praten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben er ook niet op tegen om hier op een constructieve manier over te praten...
maar dat lukt niet erg nu![]()
* Razorfish69 gaat Misstique eerst een beetje teasen door heel langzaam met z'n vingers over haar rug naar beneden te masseren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique zou het niet erg vinden als Razorfish69 haar zachtjes over haar kontje aaide..
Dom en onzinnig is soms best leuk hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
IIG niet hoe het hier nu aan toe gaat.....
Dat is beetje dom en onzinnig forum-vulling.....![]()
* Misstique krijgt fijne kriebels van Razorfish69's activiteiten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat Misstique eerst een beetje teasen door heel langzaam met z'n vingers over haar rug naar beneden te masseren...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dom en onzinnig is soms best leuk hoor..![]()
En t is bijna weekend..
Hopelijk blijft het lekker weer, lekker terasje pakken en bietje zonnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
* Razorfish69 kijkt naar buiten en geniet van het stralende zonnetje!![]()
Inderdaad! Mijn vakantiebruin is bijna weg, dus een beetje zon zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het lekker weer, lekker terasje pakken en bietje zonnen![]()
* Razorfish69 legt zijn handen op Misstique's kontje en geeft haar heel brutaal een klein kusje op d'r mond...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique krijgt fijne kriebels van Razorfish69's activiteiten..
Jammer van die zomer in NLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn vakantiebruin is bijna weg, dus een beetje zon zou mooi zijn!![]()
En dat terrasje ook!
* Misstique houdt wel van een beetje brutaal en kust terug..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 legt zijn handen op Misstique's kontje en geeft haar heel brutaal een klein kusje op d'r mond...
Hhm ik heb nog niet eens vakantie gehad..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn vakantiebruin is bijna weg, dus een beetje zon zou mooi zijn!![]()
En dat terrasje ook!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
Iedereen hier heeft een stijve piemel?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen en kijkt diep in haar ogen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique houdt wel van een beetje brutaal en kust terug..
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
Hhm is dit een slowchat topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen en kijkt diep in haar ogen...
Aha, dus jij gaat klussen en ook lekker vakantie houden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm ik heb nog niet eens vakantie gehad..
Nog 5 dagen hierna en dan heb ik 3,5 week vakantie/ huis verbouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |