* Misstique weet meerdere leuke plekjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft Misstique een kusje terug... op een plekje naar keuze...
Niet boos zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm weer beetje teruggaan naar de kern van de discussie![]()
* razorfish69 weet ook meerdere leuke plekjes om kusjes op te gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique weet meerdere leuke plekjes![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet boos zijn..![]()
*Misstique geeft PieterCK ook een kusje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 weet ook meerdere leuke plekjes om kusjes op te geven![]()
* geeft Misstique een kusje in haar nek...
Dan nietquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan niet
* Misstique probeert PieterCK dan maar een biertje te geven![]()
Oh ja tuurlijk.. koffie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk.
En als je wat wil geven moet je maar naar de kroeg komen vanavond, dan lust ik er wel 1
* Razorfish69 glimlacht en kriebeltje Misstique zachtjes over haar rug...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Razorfish69 heeft meteen een gevoelig plekje te pakken![]()
Duh de kroeg isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.. koffie dan?![]()
Kroeg klinkt goed![]()
*Misstique genietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 glimlacht en kriebeltje Misstique zachtjes over haar rug...
Eens!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh de kroeg is![]()
Lekker heen met vrienden, lekker gezellig
geen last van (te) geile pubers
Kijk wat voor soort reacties hier op de topics af en toe geplaatst wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eens!![]()
Heb je dar vaak last van dan?![]()
quote:
Dat neem ik maar van je aan, lees niks wat me niet direct interesseert (dus over breezah sletjes ed) en ben nog een newbiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk wat voor soort reacties hier op de topics af en toe geplaatst worden![]()
Dan vraag je je soms af hoe jong de pubers nog zijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 wrijft zachtjes met z'n hand door Misstique's haren...
Ow ja, je 1e weekje nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat neem ik maar van je aan, lees niks wat me niet direct interesseert (dus over breezah sletjes ed) en ben nog een newbie![]()
Yep, was al een tijdje aan t meelezen en uiteindelijk zelf ook maar een account aangemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow ja, je 1e weekje nog
Wel leuk al heb je soms van die types, zoals bijv 1 mannelijk iemand die hier ook wel wat post![]()
* Razorfish69 sluit zijn ogen en gaat richting Misstique's oor om daar zachtjes aan te sabbelen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* Misstique laat haar hand over Razorfish69's borst glijden..
Wie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wel leuk al heb je soms van die types, zoals bijv 1 mannelijk iemand die hier ook wel wat post![]()
* Misstique houdt niet zo van een tong in haar oor, dus duwt Razorfish69 weer zachtjes terug naar haar nekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 sluit zijn ogen en gaat richting Misstique's oor om daar zachtjes aan te sabbelen...
zitten 2 cijfers in zijn naam..quote:
* Razorfish69 gaat braaf weer verder met kusjes geven in Misstique's nek...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique houdt niet zo van een tong in haar oor, dus duwt Razorfish69 weer zachtjes terug naar haar nek![]()
* Misstique is zeer contentquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat braaf weer verder met kusjes geven in Misstique's nek...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |