ik = single al zo'n 3,5 jaar en hoop dat er nog veel volgenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik = single al zo'n 3,5 jaar en hoop dat er nog veel volgen
Huh?? hear hear??quote:
Sorry, veval vaak naar t engels, good for you bedoel ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Huh?? hear hear??
waar is iedereen eigenlijk
Denk het ook ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, veval vaak naar t engels, good for you bedoel ik![]()
denk dat we alleen zijn
Je weet t niet zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Denk het ook ja..
maar hoe oud jong ben jij?
wat voor stouts?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef razorfish69 het volgende:
Deze jongen is ook toe aan weekend.... Moet vandaag tot 18:00 uur, morgen lekker een beetje uitslapen en dan 's avonds helemaal los!
En de zon begint te schijnen, dus misschien mooi weer om buiten eens lekker stout te doen...![]()
Nou zie weinig andere posten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet t niet zeker?![]()
Je moet een dame nooit naar haar leeftijd vragen![]()
Ik lees vrolijk mee, maar je hebt zo'n goed gesprek met Misstique, dus ik zal jullie niet storen... Beetje onbeleefd toch?quote:
oe.. wel spannendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou zie weinig andere posten...
Dus denk dat we alleen zijn haha..
hhm je kan het altijd proberen natuurlijk he om te vragen
Nou, stoute dingen die ik en een eventuele leuke jongedame die ik nog tegen hoop te komen dit weekend, kunnen gaan doen, in het bos, in de auto of op de auto... Of thuis natuurlijk...quote:
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar je hebt zo'n goed gesprek met Misstique, dus ik zal jullie niet storen... Beetje onbeleefd toch?
* gaat weer aan het werk
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
maar ze wil niet zeggen hoe jong ze is![]()
Jup dat welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?![]()
ja hoor, voor nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, stoute dingen die ik en een eventuele leuke jongedame die ik nog tegen hoop te komen dit weekend, kunnen gaan doen, in het bos, in de auto of op de auto... Of thuis natuurlijk...
Genoeg details?
Ik ben ook hard aan het werk...quote:
Precies!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?![]()
Haha en je echte leeftijdquote:
Als het goed gegaan is wel... misschien...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
ja hoor, voor nu
na t weekend een verslag?![]()
Die hou ik nog voor mezelf..quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Als het goed gegaan is wel... misschien...
Maar ik moet gaan werken van PieterCK!![]()
Haha gemeen is datquote:
Ben ik ook (soms)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha gemeen is dat![]()
Pff heb geen zin meer, wil weekeinde gaan vieren...
Ik ben ook benieuwd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
En jij doet braaf wat ie zegt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd...
Ik doe inderdaad maar ff braaf wat ie zegt, ik bedoel: nu braaf, morgen (hopelijk) stout!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |