ik = single al zo'n 3,5 jaar en hoop dat er nog veel volgenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik = single al zo'n 3,5 jaar en hoop dat er nog veel volgen
Huh?? hear hear??quote:
Sorry, veval vaak naar t engels, good for you bedoel ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Huh?? hear hear??
waar is iedereen eigenlijk
Denk het ook ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, veval vaak naar t engels, good for you bedoel ik![]()
denk dat we alleen zijn
Je weet t niet zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Denk het ook ja..
maar hoe oud jong ben jij?
wat voor stouts?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef razorfish69 het volgende:
Deze jongen is ook toe aan weekend.... Moet vandaag tot 18:00 uur, morgen lekker een beetje uitslapen en dan 's avonds helemaal los!
En de zon begint te schijnen, dus misschien mooi weer om buiten eens lekker stout te doen...![]()
Nou zie weinig andere posten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet t niet zeker?![]()
Je moet een dame nooit naar haar leeftijd vragen![]()
Ik lees vrolijk mee, maar je hebt zo'n goed gesprek met Misstique, dus ik zal jullie niet storen... Beetje onbeleefd toch?quote:
oe.. wel spannendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou zie weinig andere posten...
Dus denk dat we alleen zijn haha..
hhm je kan het altijd proberen natuurlijk he om te vragen
Nou, stoute dingen die ik en een eventuele leuke jongedame die ik nog tegen hoop te komen dit weekend, kunnen gaan doen, in het bos, in de auto of op de auto... Of thuis natuurlijk...quote:
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar je hebt zo'n goed gesprek met Misstique, dus ik zal jullie niet storen... Beetje onbeleefd toch?
* gaat weer aan het werk
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
maar ze wil niet zeggen hoe jong ze is![]()
Jup dat welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?![]()
ja hoor, voor nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, stoute dingen die ik en een eventuele leuke jongedame die ik nog tegen hoop te komen dit weekend, kunnen gaan doen, in het bos, in de auto of op de auto... Of thuis natuurlijk...
Genoeg details?
Ik ben ook hard aan het werk...quote:
Precies!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?![]()
Haha en je echte leeftijdquote:
Als het goed gegaan is wel... misschien...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
ja hoor, voor nu
na t weekend een verslag?![]()
Die hou ik nog voor mezelf..quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Als het goed gegaan is wel... misschien...
Maar ik moet gaan werken van PieterCK!![]()
Haha gemeen is datquote:
Ben ik ook (soms)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha gemeen is dat![]()
Pff heb geen zin meer, wil weekeinde gaan vieren...
Ik ben ook benieuwd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
En jij doet braaf wat ie zegt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd...
Ik doe inderdaad maar ff braaf wat ie zegt, ik bedoel: nu braaf, morgen (hopelijk) stout!![]()
En waar ga je je slachtoffer opduikelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd...
Ik doe inderdaad maar ff braaf wat ie zegt, ik bedoel: nu braaf, morgen (hopelijk) stout!![]()
Tot 17.00 uur, maar kga eerder weg denk ikquote:
Hahaha kee doe je goed..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tot 17.00 uur, maar kga eerder weg denk ik![]()
Mijn ex is vaak ook wel een beetje in een stoute bui (komt goed uit!), dus ik denk dat ik haar wel kan vragen om het 'slachtoffer' te gaan worden. Anders moet ik op zoek naar andere mogelijkheden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
En waar ga je je slachtoffer opduikelen?![]()
Yep, ben m'n eigen baas vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha kee doe je goed..
En ik denk dat ie het bij de hoeren gaat doen omdat ie toch geen normale meiden kan krijgen, die doen dat soort dingen niet...
Ja kom normale meiden zijn nog wel beetje goed opgevoedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, ben m'n eigen baas vandaag![]()
* Misstique houdt wijselijk haar mond over die 2e opmerking..
Dat hangt van je definitie van normaal afquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja kom normale meiden zijn nog wel beetje goed opgevoed
En ik ben als 1e klaar, ik moet tot half 5
Nou, nou, niet zo onvriendelijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het bij de hoeren gaat doen omdat ie toch geen normale meiden kan krijgen, die doen dat soort dingen niet...
Oei..sex met je ex..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:13 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mijn ex is vaak ook wel een beetje in een stoute bui (komt goed uit!), dus ik denk dat ik haar wel kan vragen om het 'slachtoffer' te gaan worden. Anders moet ik op zoek naar andere mogelijkheden...
Ik moet vandaag nog tot 18:00 uur...![]()
Ja maar wil je je verlagen tot dat breezah niveau??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo onvriendelijk...![]()
Volgens mij ontmoet jij dan toch echt de verkeerde meiden PieterCK... Ik hoef echt niet naar de hoeren toe om sex te hebben. Er zijn genoeg meiden die "niet normaal" zijn (in jou ogen dan).
Zo ontzettend vreemd is het toch niet om het in of op een auto te doen? Maar goed, je kunt je natuurlijk ook lekker alleen thuis blijven om daar met je piemeltje te rommelen... Ieder z'n hobby... Succes he!![]()
Wel knap van je dat jij vanaf daar al kunt zien hoe de dame in kwestie er uit ziet! Goed hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja maar wil je je verlagen tot dat breezah niveau??
lijkt mij toch niet, je wil toch wel met iets betere meiden voor de dag komen lijkt mij.
Neuh niet zien, maar je weet op gegeven moment wel wat voor meiden wat wel en niet doen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Wel knap van je dat jij vanaf daar al kunt zien hoe de dame in kwestie er uit ziet! Goed hoor!![]()
* gaat maar weer aan het werk om zinloze discussies te voorkomen![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Neuh niet zien, maar je weet op gegeven moment wel wat voor meiden wat wel en niet doen....
@Miss: Ben altijd lief
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Neuh niet zien, maar je weet op gegeven moment wel wat voor meiden wat wel en niet doen....
*meldtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
Willen alle dames die zich geen BrEeZaH slet voelen en het ooit IN of OP een auto gedaan hebben zich nu melden?Dank U!
Ging meer om meiden die makkelijk met jongens meegaan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
Willen alle dames die zich geen BrEeZaH slet voelen en het ooit IN of OP een auto gedaan hebben zich nu melden?Dank U!
quote:
Wat weet jij nou over miss ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
PieterCK al overtuigd of moeten er nog meer dames zich melden?
Zal ik deze maar ff antwoorden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over miss ??![]()
Afgezien van dat ze *meldt heeft gezegt??
Als je even terugleest dan zul je zien dat het woord 'slachtoffer' werd gebruikt in een reactie van Misstique op een bericht van mijzelf. Hierna heb ik het woord zelf ook gebruikt en het tussen aanhalingstekens gezet, met de bedoeling dat de lezers hier zouden begrijpen dat 'slachtoffer' zeker niet een slachtoffer is als ze bij mij is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ging meer om meiden die makkelijk met jongens meegaan...
Bijv topic: 16jarig sletje->Wakker schudden of vernederen?
Daar ben jij meer naar op zoek als ik alles zo lees over 'slachtoffers' etc
Bedoelde meer het grietje uit het verhaal...quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef razorfish69 het volgende:
Ik maak graag lol, ben dol op goede sex, spanning en elkaar lekker verwennen. Als je elkaar met respect blijft behandelen, dan moet dat kunnen. Ook als je geen vaste relatie hebt. Maar wel altijd: safe sex!
Beetje duidelijk?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Misstique geeft Razorfish69 een kusje
Hhm weer beetje teruggaan naar de kern van de discussiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft Misstique een kusje terug... op een plekje naar keuze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |