oops, verkeerd geinterpreteerdquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha is ook de bedoeling toch dat je gewoon in je eigen bed ligt...
Met de kitten erbij en mij dan.. ff drukker maar moet passen lijkt mij
haha hoe had je het dan geinterpreteerd??quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
oops, verkeerd geinterpreteerd![]()
Past makkelijk, alhoewel: hoe groot ben jij?
Dat we met z'n 2en bij de deur moesten gaan liggen, en daar had ik geen zin inquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha hoe had je het dan geinterpreteerd??
ik ben 1.83 en normaal postuur.
jij dan
Als je een 2 persoons bed hebt zeker..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat we met z'n 2en bij de deur moesten gaan liggen, en daar had ik geen zin in![]()
Ben 1.80 en slank
Gaat dus makkelijk passen![]()
Heb uiteraard een 2-persoons bedquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als je een 2 persoons bed hebt zeker..
maar 1 persoons lukt ook nog wel.. (weet niet wat je hebt)
Neem ik meteen what lies beneath mee, heb je die ook meteen gezien
hahais bijna 12 uur film kijken dan..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb uiteraard een 2-persoons bed![]()
Das hetzelfde genre of niet? Weet niet of dat verstandig is, ben ik de rest van de avond helemaal hyper![]()
oei das wat veel in 1 keer idd, kunnen we t beter opsplitsen in een paar keerquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahais bijna 12 uur film kijken dan..
of deel bij jou thuis en deel bij mij thuis..
maar goed beetje 2 persoonsbed is 180 breed dus dat moet wel gaan dan...
*PieterCK neemt wel wat touw mee zodat ik rustig kan liggen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
oei das wat veel in 1 keer idd, kunnen we t beter opsplitsen in een paar keer![]()
HA, dat dacht jij, als ik hyper ben heb ik veel ruimte nodig om af te reageren![]()
* Misstique heeft sterke armen, dus wenst PieterCK veel succesquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK neemt wel wat touw mee zodat ik rustig kan liggen..
Gezellig hoorach heb nog wel paar dvd's staan voor paar spannende avonden
Hahaha nee alleen Kingdoms Hospitel is 10 uur.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique heeft sterke armen, dus wenst PieterCK veel succes
Als ze maar niet allemaal 12 uur duren, want dan![]()
Owkay, dan is t goed, ben niet vies van een filmmarathon, maar moet nog wel haalbaar zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha nee alleen Kingdoms Hospitel is 10 uur.....
De rest zijn 'gewone' films..
we merken dan wel hoe sterk je armen zijn
Lord of the Rings the Extendend versionquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Owkay, dan is t goed, ben niet vies van een filmmarathon, maar moet nog wel haalbaar zijn![]()
Dat zul je idd wel merken![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Lord of the Rings the Extendend version
Maar wel oppassen voor de kitten als we op bed liggen dan he
haha, dan heb je wel zo'n 3/4 uur per film extra te kijken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Ik = groot LOTR fan!
Je bent bang gekrabt te worden, begrijp ik?![]()
Niet erg, kijk altijd naar de extended versionsquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha, dan heb je wel zo'n 3/4 uur per film extra te kijken...
Nee ben niet bang wil je kitten niet teveel storen als ze slaapt....
okay, nog meer films die je wil zien??quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet erg, kijk altijd naar de extended versions
Hahaha, denk eerder dat ze ons stoort![]()
Nou, laten we het hier maar ff bij laten, volgens mij hebben nu al voor een aantal weken materiaal.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
okay, nog meer films die je wil zien??
we kunnen d'r ook nog uit de kamer zetten laat ik d'r wel weer binnen als je rustig bent en vast ligt..
kan iedereen naar volle tevredenheid en zonder krassen gaan slapen
haha kee, kunnen we paar weken kijken..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou, laten we het hier maar ff bij laten, volgens mij hebben nu al voor een aantal weken materiaal.
En dan zo'n mauwend, jankend beest aan de andere kant van de deur? Leidt wel heel erg af hoor![]()
LOTR is echt wel geil! Orlando Bloom for instance: lekker!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:59 schreef breeezer het volgende:
Is dit het grote geilheidtopic..?..grappig...ik lees nergens geile dingen of mis ik wat..??....LOTR...best spannend, maar geil..?....
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA, WWHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHA 10 minuten zegt ie HAHHAHAHHAHAHAHHAHA Forget it kiddo!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee, kunnen we paar weken kijken..
moet je eerst nog een goeie set hebben
En geloof mij, heb je zo vast gelegd in bed hoor, moet de kitten hooguit minuutje of 10 buiten blijven![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA, WWHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHA 10 minuten zegt ie HAHHAHAHHAHAHAHHAHA Forget it kiddo!!![]()
Laatste tijd (vandaag) ff een Miss en PieterCK slowchattopicquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef breeezer het volgende:
Orlando Bloom..??...aha...das dus een jongetje begrijp ik..hehehehehe.....ok, hij kan best geil zijn, maar daarover praten is toch niet geil..?...waar is dit topic eigenlijk voor bedoeld? Ik kom zomaar binnen vallen hoor Mistique, geen verwijt...ben ff benieuwd...:).....zit er geen lekkere wijven in LOTR..??....hahahaha
Teakwondo, juijitsu en pencak silat, hoezo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
we shall see
Maar welke sporten doe jij dan?? (gewoon even FYI...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |