Hey Razorfish!quote:
Racoon is mooooooooooooooooooooooi iddquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
Hhahaa, James Blund, het nummer dat nu in de top 40 staat is 1 van de mindere nummers van de cd... Racoon, tijdloos en zeer mooi
Kingdoms hospitel, was tijdje terug als miniserie op tv, maar nu gewoon op 4 dvd's bij PieterCK thuis
James Blund neem ik dan ook wel mee als we toch nieuwe set gaan kopen voor jequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Racoon is mooooooooooooooooooooooi idd![]()
Zegt me niks, waar gaat dat over?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef Misstique het volgende:
[quote]Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay.. klinkt een beetje horror achtig. Is t zo'n serie waarbij je steeds tegen t plafon aan vliegt van schrik?
Haha blijf ik wel slapen, lig je veilig..quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
Is niks voor mij, kan ik niet zo goed tegen, nachtmerries enzo..
Dan kan ik alleen niet jouw veiligheid garanderenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha blijf ik wel slapen, lig je veilig..
maar hij is niet TE eng, maar gewoon de hele tijd op het randje en gewoon goed verhaal..
Ga ik ook niet als 1e film kijken in mijn nieuwe huis hoor
Ach ik kan voor mijzelf opkomen hoor.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen niet jouw veiligheid garanderen![]()
Dat soort films kijk ik zowiezo nooit alleen
Okay, maar je bent gewaarschuwdquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach ik kan voor mijzelf opkomen hoor.....
Dus mijn veiligheid regel ik zelf wel
Ik hou wel van dat soort films![]()
dat kan hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, maar je bent gewaarschuwd![]()
Ik ook wel op z'n tijd, maar wel met anderen erbij![]()
kan geregeld worden, lig je gezellig naast m'n kittenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dat kan hoor
wil ik wel bij de deur slapen kan ik alsnog vluchten als het 'fout' gaat met je![]()
Huh hoezo remi boven liggen??quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
kan geregeld worden, lig je gezellig naast m'n kitten![]()
Dan ga ik wel Remi boven liggen![]()
Klig liever in m'n eigen bedje, veeeeeel comfortabelerquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Huh hoezo remi boven liggen??
Liggen we er met z'n tweeen en de katten toch
haha is ook de bedoeling toch dat je gewoon in je eigen bed ligt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klig liever in m'n eigen bedje, veeeeeel comfortabeler![]()
En het is kitten, enkelvoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |