Nou, wanneer zie ik je in ShowChat #459: O+. Tania O+, vertel eens over je vakantie :7 ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik post normaal![]()
alleen men allereerste paar posts niet![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze in haar eerste posts maybe als mibi schreef en mij als mii.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik post normaal![]()
alleen men allereerste paar posts niet![]()
Weet ik ook wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Daarom nodig ik je uit voor het slowchat-topic in SHO.
En ik moest weg he, nu word me wel het één en ander duidelijk, pervers mannetjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Daarom nodig ik je uit voor het slowchat-topic in SHO.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik je door een bushokje tiefen kut newbie
Ik heb zelfs, een tijd terug, in je fotoboek gepost:quote:
quote:Bupatih zei :
Hoi toffe newbie.
meisjes > jongens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En ik moest weg he, nu word me wel het één en ander duidelijk, pervers mannetje.
nee tramhokjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
ohja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zelfs, een tijd terug, in je fotoboek gepost:
[..]
Origineel, maar hij is teminste niet zo triest om een badeend als avatar te nemenquote:
Het is een duikbadeend, ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Origineel, maar hij is teminste niet zo triest om een badeend als avatar te nemen![]()
Het DRUIPT van orginaliteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Origineel, maar hij is teminste niet zo triest om een badeend als avatar te nemen![]()
Met of zonder baard?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik nou eens net doe alsof ik een wulps tienermeisje ben?
Eej, dat zei ik alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zou ik je meteen door hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik nou eens net doe alsof ik een wulps tienermeisje ben?
Ik heb nog wat sperma voor je. Als je goed je best doet wordt het warm.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het DRUIPT van orginaliteit.
* Renesite gaat wat voedbaars zoeken.
Pft.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zou ik je meteen door hebben.
hehehe...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik heb nog wat sperma voor je. Als je goed je best doet wordt het warm.
Waarom moet je opeens een windje laten?quote:
De zenuwenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom moet je opeens een windje laten?![]()
Vraagje.quote:
Ikquote:
Zeg badmuts dat je bent, tis de bedoeling dat je zon opmerking negeert. Anders word Mo arrogant enzo.quote:
Nee, ik kom arrogante klojo's zoals jij irriteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraagje.
Wat in de naam van mozes doe jij hier.
leuk doen?
Ik help je uit de droom, je bent zo vermoeiend dat ik gewoon een winterslaap ga doen.
Hij verdient het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg badmuts dat je bent, tis de bedoeling dat je zon opmerking negeert. Anders word Mo arrogant enzo.![]()
T volgende topic wordt een rel topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:01 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, ik kom arrogante klojo's zoals jij irriteren.
Homo.
Ga toch met je badeendje spelen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:01 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, ik kom arrogante klojo's zoals jij irriteren.
Homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |