Tja, doe dan maar een heeeele donkere bioscoopzaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:02 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
En ik wou nog wel met je naar de kermis gaan.![]()
Nog het liefst voordat dit topic dicht is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Afgekeurd.
[..]
Afgekeurd.
[..]
Ja? Ik wacht.... ?
Goedgekeurde TT.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
Bupatih is echt fucking sexy, niet normaal meer gewoon.
Wat zei ik nou?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
Bupatih is echt fucking sexy, niet normaal meer gewoon.
Doe eens wat liever tegen hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wordt een note voor jou, jongeman!
Het is tubgirl.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie het plaatje niet eens.
Kut-internet hier...
Virusscan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan alleen op Fok!, gmail en google komen.
Heb je een Goofokfilter geinstalleerd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan alleen op Fok!, gmail en google komen.
Het gaat over een wc knuffelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie het plaatje niet eens.
Kut-internet hier...
Al zovaak gedaan.quote:
Hmmm, ga eens naar DIGquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al zovaak gedaan.
Maar goed...dit is ook niks.En ik heb niks te verliezen, dus ik ga maar weer een potje scannen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb je een Goofokfilter geinstalleerd?
Ik ga wel naar R&P.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ga eens naar DIG
Dit is geen nerd plek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]Shit, smiley vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Bubke, ik bedoelde t niet serieus hoor.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Snik!quote:
Dat weet ik toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
Maar Bubke, ik bedoelde t niet serieus hoor.![]()
agossiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snik!!
Je hebt me diep gekwets, Imberr!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |