Nou, wanneer zie ik je in ShowChat #459: O+. Tania O+, vertel eens over je vakantie :7 ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik post normaal![]()
alleen men allereerste paar posts niet![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze in haar eerste posts maybe als mibi schreef en mij als mii.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik post normaal![]()
alleen men allereerste paar posts niet![]()
Weet ik ook wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Daarom nodig ik je uit voor het slowchat-topic in SHO.
En ik moest weg he, nu word me wel het één en ander duidelijk, pervers mannetjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Daarom nodig ik je uit voor het slowchat-topic in SHO.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik je door een bushokje tiefen kut newbie
Ik heb zelfs, een tijd terug, in je fotoboek gepost:quote:
quote:Bupatih zei :
Hoi toffe newbie.
meisjes > jongens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En ik moest weg he, nu word me wel het één en ander duidelijk, pervers mannetje.
nee tramhokjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik je door een bushokje tiefen kut newbie
ohja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zelfs, een tijd terug, in je fotoboek gepost:
[..]
Origineel, maar hij is teminste niet zo triest om een badeend als avatar te nemenquote:
Het is een duikbadeend, ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Origineel, maar hij is teminste niet zo triest om een badeend als avatar te nemen![]()
Het DRUIPT van orginaliteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Origineel, maar hij is teminste niet zo triest om een badeend als avatar te nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |