Jij ging voor de fipo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Owned, moet je eerst maar eens nadenken voor je iets koopt.
En jij moet eerst es een OP lezen voordat je repliedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Owned, moet je eerst maar eens nadenken voor je iets koopt.
En jij moet eerst es een REACTIE lezen voordat je repliedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En jij moet eerst es een OP lezen voordat je replied![]()
Aparte manier om dat duidelijk te maken heb jij danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
En jij moet eerst es een REACTIE lezen voordat je replied![]()
Ik bedoel daarmee dus nooit iets bij Wehkamp, Neckermann en al die rommel bestellen
Voor, waar, ach het zijn allebei maar woorden hequote:Owned, moet je eerst maar eens nadenken voor je iets koopt.
Omdat je als een randdebiel post.quote:
Nee die post van jou omdat je een ding niet snapt, afgekapte tripoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Omdat je als een randdebiel post.![]()
Geboortedatum: 1991-11-22quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Nee die post van jou omdat je een ding niet snapt, afgekapte tripo![]()
Ga zelf terugquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1991-11-22
Ga eens terug in PUB of ONZ.
Bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Extremini het volgende:
Kevin, je bent een kneus.
user Thrilledquote:Op woensdag 31 augustus 2005 05:29 schreef anexis79 het volgende:
wie bestelt er dan ook bij neckermann![]()
Dat dacht ik ook, pakte helaas anders uitquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Syytön het volgende:
Ik zie niet in waarom je iets niet zou kopen als er een goede aanbieding is, dus waarom niet Neckermann.
Damn, dat was een goed ideequote:Ik zou in die brief nog iets gooien van "begrafenis vader" "filmen.." "moeder emotioneel" "herrineringen.." "nu te laat"![]()
Hmn, wij kopen al jaren via de Necker, nog nooiit echt problemen mee gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef MetalMessiah het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik wat gekocht bij Neckermann, een naam die associaties oproept met bladen zoals de Libelle en de Magriet.
Ik bestel een leuke videocam (nieuwste model) die in de aanbieding is en op vooraad. De 24 uurs levering was binnen 96 uur binnen en wat zit er in?
Een prehistorish model van een ander merk dat alleen maar slechte reviews keeg op kieskeurig.nl
Verklaring van de helpdesk: uw artikel is eigenlijk niet leverbaar en we hebben een vervangend artikel gestuurd in de hoop dat u het wilt houden.
NECKERMANN PROBEERT VIA NEPAANBIEDINGEN VAN HAAR OUDE ROTZOOI AF TE KOMEN!!!![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
user Thrilled![]()
heeft ie trouwens al z'n 2 pauper broekies al binnen?
die van de 24 uurs service
whehe je ondertitel (over je grandfather danquote:Op maandag 13 februari 2006 14:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Dit soort postorder shops zijn praktisch voor kleren enzo, maar iedereen weet toch dat je daar geen artikelen met een waarde boven de 50 euro moet kopen?
Dat extra bedrag dat je moet betalen bij winkels zoals Neckermann, Wehkamp en Otto is gewoon belasting voor mensen die dom zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Jorikjet het volgende:
waarom zou je een camera ofzo kopen bij zoiets. je betaalt er vaak te veel voor en ze kunnen je niet technische hulp en uitleg geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |