Ja het GPD kan niet veel meer aan verpauperd worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:16 schreef Roellio het volgende:
Hoi, mag ik bij jullie horen? De rest van ONZ verpauperd met de minuut tegenwoordig.
Waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kom je woensdag ook op de meet?
ja dat lijkt me echt handig voor een meet in Emmen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:21 schreef Roellio het volgende:
Jullie hebben zeker weer slaapplekken nodig in A'dam?
op het riool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:20 schreef Zwansen het volgende:
maar waar is de meet dan?
Het ging minder dan die andere, maar toch niet erg slecht. Heb niet het idee dat ik het zwaar verneukt heb, misschien wel net een voldoende.quote:
zit-op-het-riool-met-bier-en-betsy's-meet ook goed?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef Nouk het volgende:
Het wordt woensdag en donderdag 29 graden. Wel graag een in-de-tiun-zit-meet dus dan!
Ik kan dan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef Cynic het volgende:
komende woensdag?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zit-op-het-riool-met-bier-en-betsy's-meet ook goed?
Kan niet beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zit-op-het-riool-met-bier-en-betsy's-meet ook goed?
quote:
sukkel !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Kut, denk je alles goed voor mekaar te hebben ben je vergeten de planten water te geven.
Als dat toch eens waar zou zijn, 30 miljoen, omgquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef Zwansen het volgende:
Je hoopt mijn bankrekening he. Maar het is het aantal posts op fok.
haha als ik dat toch eens won dan kocht ik de nieuwe cd van kaizers orchestraquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn, 30 miljoen, omg![]()
.
Als ik 30 miljoen had kreeg je die van mij...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha als ik dat toch eens won dan kocht ik de nieuwe cd van kaizers orchestra
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hey, BB. Bedankt voor het sturen van die foto's naar een bepaade dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |