zeker zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Och, dan is het vast een mooie kiek.
pixelig vooral!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:15 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het echt lelijke tieten hoor.
vandaag al 2x gedaan, die 6 loempia's van gister verneem ik wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ga 's lekker poepen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
is er een lijst dan?
en heeft iemand Twister al ingelicht, zodat hij kan afzeggen?
en weber?
en SM?
en pilky?
en Querk?
en sunbow?
en Shirley?
en FF?
sm loopt stage .. weber is aan het afstuderen (die moet iemand dus maar bellen) twister heb ik geen nummer van .. querk dat kan sander regelen maar die had toch ook kamp van de nieuwe school .. sunbow is die al terug uit afrika .. karen heeft ook intro maar die komt misschien .. wie mis ik nog FF kan hier wel ffreageren ..quote:
idd en hij heeft nu zn theorie ook dus hij kan het wachten !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
FF kan best ff uit Tilburg ofzo deze kant opkomen voor een meet, hij heeft al 1 keer verzaakt!
autorij theoriequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
theorie?
Thnxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
gefeliciteerd lul, dus je bent woensdag ook van de partij?
Idd woensdag is verplichte kost weber !!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:25 schreef SuperWeber het volgende:
Nadat ik weer bijgekomen ben van het bezatten van gisteravond, kan ik jullie meedelen:![]()
* SuperWeber is afgestudeerd!!
![]()
lees dit topic eens kanarie !quote:
Ik heb aanstaande woensdag verplichtingen (introductiekamp voor de eerste jaars v/h HLO) maar ik dacht dat jullie meets in het weekend planden??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd woensdag is verplichte kost weber !!!!
gefeliciteerd trouwens nu is het tijd voor een echte studie!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande woensdag verplichtingen (introductiekamp voor de eerste jaars v/h HLO) maar ik dacht dat jullie meets in het weekend planden??
vroeger deden we nooit meets in het weekend wegens OV kaartquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande woensdag verplichtingen (introductiekamp voor de eerste jaars v/h HLO) maar ik dacht dat jullie meets in het weekend planden??
Ik heb een weekendkaart... Dus ik wens geen meets meer doordeweek... Als ik alles goed heb begrepen is het dus een rioolmeet a.s. woensdag...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vroeger deden we nooit meets in het weekend wegens OV kaart!
Zuipverplichtingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat noem je verplicht .. ben jij nou een echte GPDer skippen die rommel
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |