kijk en dan hijs ik met een katroll het ene been omhoog...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat gezien. Prachtaflevering!
Tis kermis! Dats altijd leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog iets leuks beleefd nouk ?
Ik namelijk niet ik ben dat melkfabriek werk wel eens weer zat
3voor12 Muziekquizquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Zwansen het volgende:
nog leuke quizzen?
en zo'n pop die van die pijpbewegingen maakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk en dan hijs ik met een katroll het ene been omhoog...![]()
kermis is allang voorbij en het was ook niet leukquote:
nog erger die pop die alleen maar kont is die neuk bewegingen maaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
en zo'n pop die van die pijpbewegingen maakt.. Wat een uitvinding!
erm hij was solo op szigetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Leuke zei ik toch!
hoe heet de groep van baaba maal?
quote:
heb ;t al tijden geleden van mn pc geflikkerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:01 schreef Zwansen het volgende:
PP? Hoe ver ben je met GTA? Of speel je het niet meer...
Oh, omdat ie wel okay is. Maar ik ben nog niet bij de flight school...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb ;t al tijden geleden van mn pc geflikkerd.
de iso staat denk ik nog wel ergens, hoezo?
dan moet je van nood wel retro gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
d'r komen de laatste tijd echt veel te weinig leuke spellen uit.
tja, hoe retro dan wel niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan moet je van nood wel retro gaan
pre - msx !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, hoe retro dan wel niet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Je wilde zo graag, ook al riep je van niet.
Maar ik weet wel beter, jij kleine deugniet.
Je kleren verscheurd, op je hoofdje een bluts,
je nageltjes prikkend door mijn bivakmuts.
Dit is voorbestemd, voel jij óók de chemie?
Deze nacht overtreft iedere fantasie.
Je gestribbel vermindert bij iedere stoot,
straks dump ik je naakt in een steeg of een sloot.
Of laat ik je achter in meer dan één stuk?
Oh kind, wat een keuzes. Ik huil van geluk....
Maar de nacht is nog lang. We zien wel, hè meid?
Want wat is nu sex zonder spontaniteit?.
dr zijn pop-ups die hij niet stopt iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef Zwansen het volgende:
He, ik krijg nu al voor de 2e keer in 2 dagen pop ups bij firefox...
Meer mensen last van?
die laatste zin dat die jongen nog geen vriendin heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef Nouk het volgende:
Wow, Croup maakt zelfs een verkrachting romantisch.
Hij doet denk veel te ingewikkeld. Dat is zo vermoeiend af en toe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die laatste zin dat die jongen nog geen vriendin heeft
Hm, we hebben een vrij diepe tuin, dus denk niet dat mijn webcam zover komt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Nouk het volgende:
[..]. Leuk, kan je een webcam installeren met live stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |