Castlevania, Advance Wars, meteosquote:Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor mijn gevoel moet ik er iets mee doen, ik weet alleen niet wat ik moet halen.
Ik hou niet echt van die drie spellenquote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Castlevania, Advance Wars, meteos
Ik gebruik me DS alleen nog maar als zaklampquote:Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor mijn gevoel moet ik er iets mee doen, ik weet alleen niet wat ik moet halen.
Ik eigelijk ook helaas. Mario kart komt wel het huis in binnenkort.quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik gebruik me DS alleen nog maar als zaklamp
Wat doe je dan in godsnaam met een DSquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van die drie spellen
Uhh ik wilde wachten tot het eind, want je weet maar nooit welke games erbij worden toegevoegd in die periode. En nu weet ik welke games ik graag wil hebben. Maja ik denk dat ik gewoon ga bestellen vandaag en dan bel ik FRS morgen wel even op dat mijn bedrag niet klopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef Tragedy het volgende:
Hadden jullie maar niet zo moeten treuzelen met bestellen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef ymmv het volgende:
He, de korting op de site doet het weer.
hoe maak je op de site gebruik van deze actie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef ymmv het volgende:
He, de korting op de site doet het weer.
Gewoon 3 games bestellen dan wordt automatisch de prijs van de goedkoopste game van je totaal bedrag afgetrokken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoe maak je op de site gebruik van deze actie?
en tot wanneer loopt het?
Yep vandaag laatste dag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef Darkzell het volgende:
Volgens mij loopt de actie tot vandaag (2 okt)
Shaodw of the Colossus en Okami komen pas in 2006 op de markt en ze hebben ook nog geen officiele verschijningsdatums gekregen. Daarom staan ze daar nog niet op de site. Wel jammer, want die twee wil ik zelf heel graag hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:03 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil er eigenlijk ook gebruik van maken maar de games die ik wil die staan of nog niet op de pre-order of hebben ze gewoonweg niet meer. (...) Vind het trouwens vooral jammer dat ze niet zoveel interessants heben voor te pre-orderen. PES5, Shadow of the Collusus en Okami waren wel leuk geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |