Ik ben niet zo snelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou nog ff de nummers 500-1000 en de dagcijfers Knoekie
Ah okeequote:
mwoaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef dolle_hond het volgende:
kut-topic
kun je gewoon niet wachten tot ik of arcee het volgende deel opent![]()
achquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoaals hij gewoon met de lijstjes erbij opent is er toch niks aan de hand?
Gun die ander ook gewoon wat meer werkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
het is iig voor zo iemand veel meer werk dan voor mij
hij zal nog wel vakantie hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gun die ander ook gewoon wat meer werk![]()
ja maar jij ben luiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
het is iig voor zo iemand veel meer werk dan voor mij
Of werkloos zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zal nog wel vakantie hebben
Het posten van de stand en dagcijfers of al je posts?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klobt
daarom heb ik t grotendeels geautomatiseerd
Hoe geautomatiseerd is het eigenlijk? Zo op het eerste gezicht lijkt het me namelijk vrij veel werk iedere dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klobt
daarom heb ik t grotendeels geautomatiseerd
laten we zeggen: de helftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Het posten van de stand en dagcijfers of al je posts?
Die posts komen er gewoon bij ... automagischquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Het posten van de stand en dagcijfers of al je posts?
en op t tweede gezicht blijkt dat het elke dag hetzelfde format heeft en dus alleen een kwestie is van de cijfers met excel in de juiste plek inbrengen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe geautomatiseerd is het eigenlijk? Zo op het eerste gezicht lijkt het me namelijk vrij veel werk iedere dag.
Geen eigen database die alle cijfertjes bijhoudt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en op t tweede gezicht blijkt dat het elke dag hetzelfde format heeft en dus alleen een kwestie is van de cijfers met excel in de juiste plek inbrengen is.
ja ook, maar dat is de achtergrond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen eigen database die alle cijfertjes bijhoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |