abonnement Unibet Coolblue
pi_30212210
Ik hoop rikkert, want die zit op hockey ! en zo niet, dan hoop ik het alsnog, want hij heeft een hockey naam !
pi_30230892
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:07 schreef sannydude het volgende:
Ik hoop rikkert, want die zit op hockey ! en zo niet, dan hoop ik het alsnog, want hij heeft een hockey naam !
Echt waar.....serieus hopen dat iemand besmet is met HIV...en nee val nu niet alleen jou aan maar alle mensen die serieus hopen dat er echt iemand is die HIV besmet is...

Kan er echt niet bij hoe bepaalde mensen hier denken...dat je iemand niet mag ala maar alle reacties die ik lees waar mensen echt de meest gruwelijke dingen wordt toegewenst..unbelievable...

Maar los van dit hele feit, ik zou het echt absurd vinden als er iemand met HIV in het huis zat zonder dat de medebewoners dit weten..en zoals iemand zei, aangezien dit de zender is waar de Spermashow op wordt gebracht zou het me ook weer niets verbazen...
pi_30230927
In de kroeg zijn ook mensen met HIV en daar weet je het ook niet van.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30231093
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Martijn31 het volgende:
Echt waar.....serieus hopen dat iemand besmet is met HIV...en nee val nu niet alleen jou aan maar alle mensen die serieus hopen dat er echt iemand is die HIV besmet is...

Kan er echt niet bij hoe bepaalde mensen hier denken...dat je iemand niet mag ala maar alle reacties die ik lees waar mensen echt de meest gruwelijke dingen wordt toegewenst..unbelievable...
Ach joh... er zijn genoeg mensen die je HIV mag toewensen hoor... Mohammed B, Osama Bin Laden, Karl Rove, de Paus, etc etc...

Maarre... vind je mensen met HIV soms paria's? Waarom zou iemand met HIV niet op tv mogen? Waarom zou hij/zij niet in een huis met andere mensen mogen wonen?
pi_30231322
Kijk mensen als Mohammed B en Osama zijn wel uitersten die je opnoemt, en nee vind die mensen verre van paria's ! Ik vind alleen wel dat mensen gewoon het recht moeten hebben om zoiets te weten. Ik bedoel het is geen griep waar we het over hebben.

Heb nooit gezegd dat die persoon niet in het huis zou mogen zitten, ik vond alleen dat de medebewoners daar van op de hoogte zouden moeten zijn gesteld..

Moet wel eerlijk toegeven dat de opmerking over de kroeg een aannemelijke logica in zich heeft
Ok daar kan ik dus wel meer begrip voor hebben, het ging me meer om hoe bepaalde mensen hier dus de meest gruwelijke dingen toewensen aan anderen..las ook ergens dat iemand de ongeboren baby van die Tanja longkanker toewenste omdat mamma zo stom is nu te roken..kom op zeg !!
pi_30231366
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Martijn31 het volgende:
Kijk mensen als Mohammed B en Osama zijn wel uitersten die je opnoemt, en nee vind die mensen verre van paria's ! Ik vind alleen wel dat mensen gewoon het recht moeten hebben om zoiets te weten. Ik bedoel het is geen griep waar we het over hebben.

Heb nooit gezegd dat die persoon niet in het huis zou mogen zitten, ik vond alleen dat de medebewoners daar van op de hoogte zouden moeten zijn gesteld..

Moet wel eerlijk toegeven dat de opmerking over de kroeg een aannemelijke logica in zich heeft
Ok daar kan ik dus wel meer begrip voor hebben, het ging me meer om hoe bepaalde mensen hier dus de meest gruwelijke dingen toewensen aan anderen..las ook ergens dat iemand de ongeboren baby van die Tanja longkanker toewenste omdat mamma zo stom is nu te roken..kom op zeg !!
Mensen met HIV moet je dus een ster opplakken? Dan kun je ook in de kroeg zien wie er HIV hebben en wie niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30231544
Waarom wordt het meteen zo uit zijn verband gerukt ? Er is een groot verschil tussen een avondje in de kroeg zitten en misschien maanden in een huis zitten waar van alles kan gebeuren aangezien je daar alles deelt/samen doet...vergeet iedereen dat er ook sex plaats kan vinden in het huis ? Ok, laten we er van uit gaan dat als er iemand met HIV in het huis zit dat ze dat dan wel zullen voorkomen maar je weet maar nooit...Er is gewoon een verhoogd risico hoe je het ook wendt of keert..nogmaals het is geen griep waar je het over hebt..dat is de reden waarom ik vind dat je medebewoners het zouden moeten weten...

Mijn excuses als mijn woorden overkomen alsof ik mensen in een hokje wil plaatsen, verre van zelfs ! Misschien verwoord ik het gewoon verkeerd...
pi_30231879
Tussen mensen die elkaar ontmoeten in de kroeg kunnen geen sexuele handelingen waarbij er kans is op besmetting plaatsvinden?

Ik ben het met je eens dat het een risico is om iemand in het huis zonder rubber te neuken, maar dat is het buiten dat huis ook.

Ik zou 'm niet zonder rubber in een goedkope snol als Tanja steken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30231917
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tussen mensen die elkaar ontmoeten in de kroeg kunnen geen sexuele handelingen waarbij er kans is op besmetting plaatsvinden?

Ik ben het met je eens dat het een risico is om iemand in het huis zonder rubber te neuken, maar dat is het buiten dat huis ook.

Ik zou 'm niet zonder rubber in een goedkope snol als Tanja steken.
Wel in Dido...
pi_30231994
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in...ik zal me wat gematigder opstellen

Weet niet, het kwam op mij gewoon als een beetje onverantwoordelijk over...maar ben nooit te beroerd mijn mening te herzien en ja wat jullie zeggen over die kroeg is nou eenmaal logica waar geen stok tussen te krijgen valt

Uiteindelijk is het ook eigenlijk aan de persoon zelf dit kenbaar te maken en niet aan BB zelf..
pi_30232088
Je mag het best onverantwoordelijk vinden, alleen vind ik dat die verantwoordelijkheid ligt bij die persoon zelf en niet bij Talpa/BB.

Op zich wel interessant om te zien hoe mensen er op zouden reageren als bijvoorbeeld Dido gaat vertellen dat ze HIV heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30232148
Zie de onderste zin van mijn laatste reply We beginnen het steeds meer met elkaar eens te worden hehe

Oei ja, Dido...dat zou het inderdaad erg interessant maken..meningen kunnen vaak opeens radicaal veranderen door zoiets..maar voor mij is en blijft ze toch echt de meest aantrekkelijke dame van dit seizoen
pi_30232179
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef Martijn31 het volgende:
Zie de onderste zin van mijn laatste reply We beginnen het steeds meer met elkaar eens te worden hehe

Oei ja, Dido...dat zou het inderdaad erg interessant maken..meningen kunnen vaak opeens radicaal veranderen door zoiets..maar voor mij is en blijft ze toch echt de meest aantrekkelijke dame van dit seizoen
Dido is ook de meest aantrekkelijke van het stel, tenminste, ik vind dat ook. Voor het programma zou het het meest interessant zijn als de populairste van het stel HIV heeft, niet iemand die toch al half buiten de groep ligt.

Ik denk echter niet dat iemand HIV heeft in het huis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30232483
Ik kan me ook niet voorstellen dat het echt zo is

p.s. Cherrymoon Traxxx RULES !!!!
pi_30282034
lieske denk ik (een verspreking in het begin die ik gehoord denk te hebben)

had het over: " medicijnen voor haar aids uuuh exceem" (in gesprek met linda dacht ik, een van de eerste dagen was dat)
pi_30284545
Hoe is deze roddel eigenlijk de wereld in gekomen?
pi_30284821
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Hoe is deze roddel eigenlijk de wereld in gekomen?
Geen idee, maar het is allang bekend dat het niet waar is.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30289460
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Hoe is deze roddel eigenlijk de wereld in gekomen?
Beau in NSE
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_30290230
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef srblackbird het volgende:

[..]

gelooft er niks van.


* zoekt Youp van 't hek ff op voor zijn quote.
youp (ongeveer): stop 12 homo's in het huis en 1 heeft er aids, maar alleen wij weten wie
─_(º.0)_/─
pi_30290385
tering ik dacht ik kijk es naar beelden op de site.. krijg je eerst 18seconden reclame...
ach tja..talpa.. je kunt er niet omheen

tering... elke keer als je een andere camera wil zien krijg je die k*treclame
─_(º.0)_/─
pi_30293245
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef James_Pink het volgende:
Er wordt veel gesuggereerd over de aanwezigheid van een HIV-besmet persoon in het BB5 huis.Opvallend hierbij zijn de opmerkingen over het aangaan van eventuele sexuele contacten. Er wordt weinig gesproken over het bloed/bloed contact dat veel eerder zou kunnen plaatsvinden. Het verwonden van zichzelf zou al een reeel gevaar kunnen opleveren ingeval er inderdaad een HIV-besmet persoon aanwezig is. Overigens is zo iemand nog geen aidspatient. Duidelijk is dat contacten met lichaamssappen als bloed en sperma een bepaald risico inhouden welke binnen de verantwoordelijkheid ligt van de 'wetende' partijen.

Talpa baas Paul Romer heeft verklaart dat het verhaal onwaar is, en aangezien een groot deel van de kijkers 'onwetend' is over de werkelijke details van gevaar en gevolg (we weten immers heel veel over Big Brother maar te weinig over ons lichaam), kan Talpa zich een massale onrust niet veroorloven...niet bij de start van een nieuwe zender. Mevrouw van der tonnekreek ('Hummie' voor insiders) heeft een missie voor het veroorzaken van roering en verwarring...en met het weglaten van de gewenste informatie lukt dit haar aardig. Dat is ook haar werk en daarin is zij een vakvrouw. Daarbij mag zij inderdaad geen medische gegevens verstrekken over de bewoners.

Niettemin heeft ook Talpa haar juridische verantwoordelijkheid, en zal zij op z'n minst de betreffende persoon hebben 'aanbevolen' om elk sexueel contact te vermijden of bloed / bloed contact te voorkomen. In elk ander geval heeft de bewoner zelf de juridische verantwoordelijkheid een andere persoon in te lichten over zijn / haar toestand bij het plaatsvinden van sexuele toenadering. Ingeval er dus werkelijk een HIV-besmette bewoner zou zijn dan is het aannemelijk dat deze heel voorzichtig omgaat met snijgereedschap of misschien zelfs weinig deelneemt aan het bereiden van voedsel. Tevens zal deze persoon waarschijnlijk veel over sex praten en er misschien over opscheppen maar geen aanstalten maken tot enige toenadering. Linda zou zo iemand kunnen zijn (waarmee ik niet zeg dat zij HIV-besmet is)...

Dit alles in aanmerking genomen lijkt deze kwestie een 'geslaagd' gerucht...
Zeker is...dat het praten over dit onderwerp zeer besmettelijk is.....
Eeven een quote uit een gesloten topic, ik denk dat de poster best iets heeft toetevoegen aan de discussie
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 5 september 2005 @ 17:41:58 #172
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30293341
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:58 schreef vamos1 het volgende:
tering ik dacht ik kijk es naar beelden op de site.. krijg je eerst 18seconden reclame...
ach tja..talpa.. je kunt er niet omheen

tering... elke keer als je een andere camera wil zien krijg je die k*treclame
Tering zeg

Klik anders eens op deze linkjes:

camera 1
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf

camera 2
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWMExt=.asf

camera 3
http://stream.garnierprojects.com/streamgate05?MSWMExt=.asf

camera 4
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30293504
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:34 schreef jalla het volgende:
lieske denk ik (een verspreking in het begin die ik gehoord denk te hebben)

had het over: " medicijnen voor haar aids uuuh exceem" (in gesprek met linda dacht ik, een van de eerste dagen was dat)
mensen met HIV zeggen vrijwel altijd dat ze HIV hebben, geen AIDS.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_30293525
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef vamos1 het volgende:

[..]

youp (ongeveer): stop 12 homo's in het huis en 1 heeft er aids, maar alleen wij weten wie
youp neukt zelf alles wat los en vast zit, weet toevallig dat ie een meisje van 25 jaar jonger probeerde te versieren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 5 september 2005 @ 17:53:58 #175
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30293696
het zou het programma zeker een stuk interessanter maken als dit (dus Dido is hiv+ ) inderdaad waar blijkt te zijn. Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze eerst anale sex heeft met één van die gasten en later opbiecht dat ze besmet is. Dat zal leiden tot een flinke rel in het huis!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')