abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 09:52:25 #176
1464 ART
FOK!member
pi_32049145
Ah Avonne copie-paste effe.
Dank.
Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 7 november 2005 @ 11:11:24 #177
1464 ART
FOK!member
pi_32050819
Volgens mij lag Joost trouwens ook in de kamer toen Nathalie dit deed. Wat wordt het? 'Zus' beschermen? Of verder aanpappen en bonden met 'pik'?
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32050934
Had toch al niet veel op Met Nathalie, maar na het streamverslag gelezen te hebben
Wat een verschrikkelijke meelopende bitch. Gatver
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  maandag 7 november 2005 @ 11:45:29 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32051748

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32058063
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef avonne het volgende:
gevonden in streamverslag
[..]

wat een trut !
Zwaar kinderachtige actie .
  maandag 7 november 2005 @ 15:18:22 #181
16976 Fling
Fan o' man
pi_32058115
Yesss, het staat op de Talpa site (zie "Nathalie gebruikt Menno als voetveeg"). Mooi zo, dit mag breed bekend worden!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32060459
respectloos wezen
waar is die kutkip??
pi_32061586
Dat je een dom volgend huppelkutje was, wisten we al. Ook dat je je gedraagd als een verwend Amerikaans kind. Maar dit wisten we nog niet. Dank voor de verheldering. En nu zsm het huis uit a.u.b.
pi_32061809
Laat me 1 keer raden, ze krijgt geen sanctie voor dit gedrag? Menno krijgt de ene sanctie na de ander (sommige geheel terecht) maar de rest van de bewoners mag iemand treiteren tot..?? Eens moet het Menno ook teveel worden, dat kan bijna niet anders.
Maar Nathalie had al afgedaan bij mij, nu mag ze van mij zonder geld het huis verlaten, en als ze het huis uit is mag ze ook nog horen dat ze geen vriendje meer heeft. Dat hij het om die actie heeft uitgemaakt
pi_32063078
hoer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32063576
Kom net thuis en lees over de actie van Nathalie. Wat een verschrikkelijk respectloze actie, echt walgelijk gewoon.
Paar dagen terug postte ik haar het leukste meisje in het huis vind, maar dat is in 1 klap gewoon verdwenen. Kan gewoon kwaad om dit soort acties worden, vind ook zeker dat BB hiervoor een sanctie moet uitdelen. Walgelijk.
Viper 4 life
  maandag 7 november 2005 @ 18:31:57 #187
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_32063751
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef Showtime het volgende:
Kom net thuis en lees over de actie van Nathalie. Wat een verschrikkelijk respectloze actie, echt walgelijk gewoon.
Paar dagen terug postte ik haar het leukste meisje in het huis vind, maar dat is in 1 klap gewoon verdwenen. Kan gewoon kwaad om dit soort acties worden, vind ook zeker dat BB hiervoor een sanctie moet uitdelen. Walgelijk.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Echt om te kotsen.

Ik hoop echt dat dit ook op tv wordt uitgezonden.
Afrika Paprika
  maandag 7 november 2005 @ 18:32:01 #188
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 7 november 2005 @ 21:20:50 #189
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32069169
Haar Joost thuis zal wel blij zijn als ze nog ff in het huis blijft
Ik zou al haar spullen vast pakken en naar het BB-huis opsturen: K*twijf jij komt er niet meer in!
... en huiver mee
pi_32070872
wat een achterbaks, simpele, meeloopgedragvertonende, scheve bek trekkende tyfushoer is die Nathalie. Serieus die snol moet je gewoon keihard in de liveshow nomineren met als reden dat je je ergert aan haar scheve bek en dat kinderachtige geluid wat er uit komt. En hoe puberaal ben je als je met je vieze poten op andermans bed gaat lopen stampen en vervolgens ook je poten nog eens afveegt aan een knuffel van een ander. Dat doe je godverdomme al niet eens meer als je 12 jaar bent en in de brugklas zit. En dat achterna lopen van Dido de hele dag, doet me ook denken aan het vergeten meisje in de klas wat uit wanhoop maar achter het populairste meisje aanloopt, ze is het ook altijd met Dido eens, tenminste ik hoor alleen maar JA, VIND IK OOK DIDO....

het zou mooi zijn dat ze weer werd genomineerd! Onder het motto van "Ja, het hoort er bij" (was haar reactie afgelopen liveshow... Ja hoort erbij... mevrouw is zelf niet genomineerd.

Al met al... OPZOUTUH MET DIE SIMPELE SNOL
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:38:19 #191
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32077520
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef the_undertaker het volgende:
wat een achterbaks, simpele, meeloopgedragvertonende, scheve bek trekkende tyfushoer is die Nathalie. Serieus die snol moet je gewoon keihard in de liveshow nomineren met als reden dat je je ergert aan haar scheve bek en dat kinderachtige geluid wat er uit komt. En hoe puberaal ben je als je met je vieze poten op andermans bed gaat lopen stampen en vervolgens ook je poten nog eens afveegt aan een knuffel van een ander. Dat doe je godverdomme al niet eens meer als je 12 jaar bent en in de brugklas zit. En dat achterna lopen van Dido de hele dag, doet me ook denken aan het vergeten meisje in de klas wat uit wanhoop maar achter het populairste meisje aanloopt, ze is het ook altijd met Dido eens, tenminste ik hoor alleen maar JA, VIND IK OOK DIDO....

het zou mooi zijn dat ze weer werd genomineerd! Onder het motto van "Ja, het hoort er bij" (was haar reactie afgelopen liveshow... Ja hoort erbij... mevrouw is zelf niet genomineerd.

AMEN
pi_32077809
quote:

Uitstekende weergave van de feiten.
pi_32078524
pi_32078876
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32081862
Jezus...als mijn kont zo lelijk was durfde ik niet eens te schijten
waar is die kutkip??
pi_32082153
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:43 schreef kukeleku het volgende:
Jezus...als mijn kont zo lelijk was durfde ik niet eens te schijten

oooowww wat érg hè?????

Kunnen we deze niet uitvergroten en achter een vliegtuigje aan over de tuin laten vliegen...ik heb daar bijvoorbeeld veel geld voor over.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:18:55 #197
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32082963
quote:

beter had ik het niet samen kunnen vatten
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32085187
Met der vieze voeten in Menno's bed, en dan ook nog die voeten afvegen met een knuffel waar Menno mee slaapt...
TE ERG voor woorden.
En Dido maar lachen... ook raar.
pi_32085261
Vergeet ROEL niet. Die genoot er ook van.
pi_32085395
Ow ja Roel.... ook raar dus....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')