Helemaal mee eens scanman01..
Nathalie vond ik [een van] de leukste om naar te kijken, wat een prachtig moppie... Maar haar persoonlijkheid gaat me steeds meer ergeren.. Het is op zich niet eens het type stemmetje dat me stoort, daar kun je weinig aan doen, maar het is ook het kinderlijke gedrag dat erbij hoort. Neem als voorbeeld het
bloedworst-incident met Rob; dit was weer een grote afknapper. Hier werd ook duidelijk dat ze Dido onder de duim houdt met haar kinderlijke patronen. Volgens mij is Dido van zichzelf veel volwassener en ontwikkelder dan je zou denken (neem bijvoorbeeld hoe ze met Roel omgaat, erg professioneel gedaan!). Helaas is Dido beinvloedbaarder dan Nathalie en spiegelt Dido haar gedrag. Door dit pact zitten we nu met een partijtje oervervelend kippengedrag van de laagste plank, terwijl feitelijk Nathalie nog wel wat van Dido kan leren.
Zoals men dacht dat Ralph de factor was die Nathalie beknotte, zo wordt nu duidelijk dat Nathalie zelf niets inhoudt. Ik ben benieuwd naar het potentieel van Dido dus Nathalie, weg ermee!
Ik zal haar borsten missen op de scans topics (ja sorry, ik houd er nu eenmaal van, wie A zegt moet ook B zeggen
![]()
) maar wat mij betreft: Nathalie eruit!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel