niet zo happen, schat (scanman dus
![]()
)
![]()
ik vond haar tranen in de slaapkamer laatst echt overkomen alsof ze ze opriep, ms ook wel omdat ze zelf heeft gezegd dat ze tranen kan oproepen door aan iets zieligs te denken.
ze lag daar met dat beertje in bed, te mompelen, en toen ja hoor, tranen
![]()
kan best oprecht zo zijn, maa rik heb het idee dat zij zich gewoon heel bewust is van de camera's en verdomd goed weet hoe ze wat en wanneer moet zeggen.
ze liep tot aan het moment van de entree van Ralph steeds te zeggen hoe erg het zou zijn als hij die ex was, in de badkamer, in de keuken, in de tuin, steeds sneed ze het weer aan "oh als hij he tmaar niet is" "niet voor mij, hoor, want hij doet me niets meer, maar voor Joost"
ik kreeg echt het idee dat ze een en ander iets teveel voor Joost aan het invullen was, haar eigen gevoelens projecteerde op hem.
Waarom zou een vent nerveus worden als een ex, waar je vriendin zegt niets meer voor te voelen, die feitelijk hem heeft ingeruild voor jou, 2 jaar terug, in 1 huis zit met jouw vriendin met nog 12 anderen en 25 camera's , waardoor héél Nederland mee kan kijken.
Zij komt me over als een egocentrisch, tikkie verwend meisje, dat vanwege een leuk smoeltje vaak haar zin heeft gekregen, dingen altijd gaan zoals zij wilt, en dat dit drama ergens maar wat leuk vindt, omdat het haar toch weer een middelpuntje maakt, wat best fijn is als je zoveel concurentie hebt (12 anderen in huis), je eigen privé soapje.
![]()
lekker doorslaan in je analyse is altijd fijn
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]