zo van zo-zo, dat je zegt, "zo! die staat!", of niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wou d'r iets posten met een miskraam, maar da's ook weer zo-zo.
Ja, maar dat deed ik maar niet dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zo van zo-zo, dat je zegt, "zo! die staat!", of niet?
Zooooooquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik maar niet dus.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoooooodas wel ernstig eigenlijk....
Er is niets of niemand die je tegenhoud!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik maar niet dus.
Nee nog niet, ik werk nu voor mn ena-laatste dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Heb je al nieuw werk eik?.
Programma?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik werk nu voor mn ena-laatste dag.
"Ja ga eens aan het werk dan!"
Dat doe ik , alleen is dat programma retelangzaam, en kan ik met de wachttijden gewoon surfen...
Ja echt, zelfstandig in een teamquote:
Een flinkdeel van 100 euro is nog niet veel he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Nadat BE bevallen is gooit ze stinkie het huis uit en eist ze 50% en een flink deel van zijn salaris.
Vette bek dan. Zij verdient meer dan ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Nadat BE bevallen is gooit ze stinkie het huis uit en eist ze 50% en een flink deel van zijn salaris.
Ja, ik snap ook niet wat ze met zo'n dikke zweetnek gelijk jij moet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Zij verdient meer dan ik
Oh.... eh dan gooi jij haar de deur uit en eist de helft van haar bezittingen en een gedeelte van haar inkomen. Dat scenario moet je toch wel aanspreken lijkt me, papa.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Vette bek dan. Zij verdient meer dan ik
en omdat ik de rotste niet ben, gun ik haar dan een riante omgangsregeling met de kids zodat ze ze elke dag kan vertroetelen enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh.... eh dan gooi jij haar de deur uit en eist de helft van haar bezittingen en een gedeelte van haar inkomen. Dat scenario moet je toch wel aanspreken lijkt me, papa.
hoeveel maanden is ze nou ondertussen al?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en omdat ik de rotste niet ben, gun ik haar dan een riante omgangsregeling met de kids zodat ze ze elke dag kan vertroetelen enzo.
Ja, dat wilde ik ook... maar dat deed hij niet eens...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef Yildiz het volgende:
k zie het al voor me, dat ie n topic opent
TT: Hey BE
En dan in het topic 1 rode roos-plaatje, daaronder de tekst, wil je met me trouwen?
Wel de eerste op FOK! denk ik, maar romatisch?
Wat weet jij van mijn eierstokken dat ik nog niet weet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef Dirkh het volgende:
Oh.... eh dan gooi jij haar de deur uit en eist de helft van haar bezittingen en een gedeelte van haar inkomen. Dat scenario moet je toch wel aanspreken lijkt me, papa.
But then again, BE is ook zo'n domme geit, het is beter dat zulks achterlijke debielen bij elkaar gaan zitten. Dat houdt het ras nog enigzins schoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:25 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet wat ze met zo'n dikke zweetnek gelijk jij moet.
Even quoten voor als ie zo weg is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
But then again, BE is ook zo'n domme geit, het is beter dat zulks achterlijke debielen bij elkaar gaan zitten. Dat houdt het ras nog enigzins schoon.
Bomenknuffelaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
But then again, BE is ook zo'n domme geit, het is beter dat zulks achterlijke debielen bij elkaar gaan zitten. Dat houdt het ras nog enigzins schoon.
Wat en doerakende vlegel, niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik ook... maar dat deed hij niet eens...
Je verwachtte een edit?quote:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn eierstokken dat ik nog niet weet?
Ben ik geneukt zonder dat ik het in de gaten had of zo?
In de tijd van de prilleliefde neuk je 2 keer per week, dan is het nog heftig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn eierstokken dat ik nog niet weet?
Ben ik geneukt zonder dat ik het in de gaten had of zo?
neukte jij zo weiinig in het begin danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In de tijd van de prilleliefde neuk je 2 keer per week, dan is het nog heftig.
Na een jaar zakt het in. Wat dat betreft past het sexleven zich aan aan het vrouwen lichaam.
Nou, ik vind twee keer al behoorlijk veel. Een mens moet ook slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
neukte jij zo weiinig in het begin dan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:39 schreef Dirkh het volgende:
Nou, ik vind twee keer al behoorlijk veel. Een mens moet ook slapen.
Ik vernam dat BE zich al aangepast heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Dirkh het volgende:
In de tijd van de prilleliefde neuk je 2 keer per week, dan is het nog heftig.
Na een jaar zakt het in. Wat dat betreft past het sexleven zich aan aan het vrouwen lichaam.
Staat dit topic in spychologie dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Patrick!
Maarreh... waarom in het 'scheiden' topic!![]()
Heb je zoweinig vertrouwen in ons?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |