Commentaren kun je hier kwijt:http://forum.fok.nl/topic/744797/5/50. Niet in dit topic dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij ga ik me heel snel irriteren aan dit stelletje popiejopies, maar ik ik ga wel kijken
Waarom lopen er trouwens wat mensen rond in badjas op dit tijdstip?
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef creno het volgende:
voor de grote deur van het huis staan een paar mensen en er word een loper uitgelegd... (zou de EX nu komen)
Die gaat Dido vast verrassen met z'n genotsknots onder tafel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:12 schreef Marrije het volgende:
Menno zit in zijn badjas aan tafel.
lolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef SynXteR het volgende:
ohnee... Tanja is klaar met bevallen de website is weer online
Ja, zodat wij de slechte tafelmanieren van de bewoners niet konden horen.. o.a smakken boeren en schetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:33 schreef Joene het volgende:
Waarom toch bewust dat geluid weg tijdens het eten.
wat dacht je van de smak geluidenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:33 schreef Joene het volgende:
Waarom toch bewust dat geluid weg tijdens het eten.
Mennoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:34 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Ja, zodat wij de slechte tafelmanieren van de bewoners niet konden horen.. o.a smakken boeren en scheten. dat zou namelijk slechte reclame zijn voor talpa:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |