ik vroeg nog of je broer dit jaar nog wat gaat doen met bb?quote:
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vroeg nog of je broer dit jaar nog wat gaat doen met bb?
hehehequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Maar hij zal vast wel weer ergens opdraven
ik kan het niet zienquote:
!!!quote:Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !
Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Commentaar op de streamverslagen - Deel 2'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005.
quote:
Gaat het echt niet sneller doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:47 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja loopt maarover dr buikje te aaien
"Het was het juiste moment."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Lauzie het volgende:
Oh my God..ontslag nemen voor Big Brother.![]()
zijn ze wel goed schoon en je bent je glazuur laag zekerweten kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef Jumparound het volgende:
anders ga je ff 10 minuten je tanden poetsen
Precies, en dan val je ook nog wat afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zijn ze wel goed schoon en je bent je glazuur laag zekerweten kwijt
Ik weet van vier mensen de naam niet... (TIna is donker haar met licht truigedoe, Toos is donkererde dame)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef Tetraktys het volgende:
Wie is Tina? Waarom vind ik haar niet terug op de BB site?
Nathaliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:31 schreef LuQas het volgende:
Wie is de dame waar Lieske nu mee praat trouwens?
volgens mij stond Lieske met Dido in de badkamer, Nathalie staat nu ballen uit te delen ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:31 schreef Verfokker het volgende:
13.27 Nathalie (Tina) is er ook (al veel langer). Mensen zijn stil, behalve Lieske die onverstaanbaar zit te praten. Ze (Lieske en Nathalie) moeten komen. Lieske heeft een heul andere belevingswereld, nee, ze zit in een heul andere fase ("Ja" zegt Nathalie) en mensen settelen, zij niet. Ze vindt het idee dat ze straks moet gaan werken 'rete-eng'. Joost zit qua leeftijd dicht bij haar, maar die is ook al aan het settelen. Nathalie vindt dat Lieske 'een bijzonder exemplaar' is hiertussen. Ze gaan slapen vanavond (écht?), maar dat is omdat ze vannaht niet goed geslapen hebben (beiden niet).
En eten.
ja inderdaad. Dat vindt ze dan weer niet erg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef BB-Joke het volgende:
Een ander merkt (heel slim) op dat het beter voor haar kindje is om te stoppen met roken als ze bang is voor risico's.
Dido, die is wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
De gaten in de kaas waren groot genoeg om er een camera in kwijt te kunnen.
Dát is toch Dido?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
De gaten in de kaas waren groot genoeg om er een camera in kwijt te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |