precies dezelfde voorkeurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Het wordt sowieso lastig, pot 3 bevat ook enkele lastige ploegen. Hieronder de mogelijke tegenstanders, met dikgedrukt mijn persoonlijke voorkeur:
Pot één:
Real Madrid (Spa)
AC Milan (Ita)
FC Barcelona (Spa)
Liverpool (Eng)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Bayern München (Dui)
Arsenal (Eng)
Pot drie:
Club Brugge (Bel)
Anderlecht (Bel)
Olympiakos (Gri)
Schalke 04 (Dui)
Sparta Praag (Tsj)
Lille (Fra)
Rangers (Sch)
Werder Bremen (Dui)
Pot vier:
Benfica (Por)
Rosenborg BK (Noo)
Real Betis Sevilla (Spa)
Udinese (Ita)
Fenerbahçe (Tur)
Rapid Wien (Oos)
FC Thun (Zwi)
Artmedia Petrzalka (Slw)
Ik ook niet, Turkije hoort niet eens bij Europa. Het ligt voor 99% in Azië. Alleen de helft van Istanbul, aan 'onze' kant van de Bosporus hoort bij Europa. Ook hun WK-kwalificatiewedstrijden horen ze niet in Europa te spelen. Ik snap nogsteeds niet wie dat belachelijke besluit heeft genomen.quote:
evenals kazachstanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, Turkije hoort niet eens bij Europa. Het ligt voor 99% in Azië. Alleen de helft van Istanbul, aan 'onze' kant van de Bosporus hoort bij Europa. Ook hun WK-kwalificatiewedstrijden horen ze niet in Europa te spelen. Ik snap nogsteeds niet wie dat belachelijke besluit heeft genomen.
Je zou denken dat het ook voor Rusland geldt, dat land is inderdaad voor 80% in Azië, maar ruim 60% van de bevolking woont in het Europese deel, dus dan maakt het niets uit, want het gaat erom waar de bevolking leeft.
Israel kan zich ook gewoon plaatsen voor het EK, ook doen Israelische clubs mee in de CL. Ben je daar ook op tegen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, Turkije hoort niet eens bij Europa. Het ligt voor 99% in Azië. Alleen de helft van Istanbul, aan 'onze' kant van de Bosporus hoort bij Europa. Ook hun WK-kwalificatiewedstrijden horen ze niet in Europa te spelen. Ik snap nogsteeds niet wie dat belachelijke besluit heeft genomen.
Je zou denken dat het ook voor Rusland geldt, dat land is inderdaad voor 80% in Azië, maar ruim 60% van de bevolking woont in het Europese deel, dus dan maakt het niets uit, want het gaat erom waar de bevolking leeft.
Israël is volgens mij uit veiligheidsoverwegingen aangesloten bij de UEFA.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Israel kan zich ook gewoon plaatsen voor het EK, ook doen Israelische clubs mee in de CL. Ben je daar ook op tegen?
Zijn redenatie is puur gebaseerd op geografie..Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Israël is volgens mij uit veiligheidsoverwegingen aangesloten bij de UEFA.
zeeeeer zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:03 schreef Houniet het volgende:
ik zeg, goeie loting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |