Tot zn 32ste heeft ie gevoetbald, maar hij is ook Cricket-international geweestquote:
ik snap ook niet zo waarom mensen aan hem twijfelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Maarten Fontein is een prima bestuurder en heeft veel bredere management-ervaring dan Arie.
Dat is wat een Algemeen Directeur van een bedrijf (en dat is Ajax ook) nodig heeft.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Vroeger wel.quote:
waarom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen die geen Versatel heeft maar toch Ajax - Feyenoord live wilt zien op zondag moet even naar het Ajax - Feyenoord topic gaan.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef Nashje het volgende:
Het beeld zal wel enorm traag zijn, kan bijna niet anders bij een gratis iets.
Nee, het werkt echt goed en het beeld staat niet stil. Heb een kwartiertje gekeken of zo.quote:
Dat klinkt goed, dan zou die het hier ook goed moeten doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het werkt echt goed en het beeld staat niet stil. Heb een kwartiertje gekeken of zo.
Ik heb wel een 8mbit ADSL verbinding, dus oik weet niet of dat ook geldt voor trage(re) verbindingen.
idd wel jammer. me neef kon geen kaart meer regelen anders had ik der ook gezetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:38 schreef AndyD het volgende:
[..]
Juist wel, het werkt dmv P2P, hoe meer hoe beter
3-1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:44 schreef cultheld het volgende:
Wat gaat het morgen worden jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |