abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:59:27 #201
521 ruby
Hell yeah!
pi_31633262
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef stormiot het volgende:
Menno is ook mijn favoriet En zeker een leuke jongen om te zien

Nog feli Menno En veel plezier vanavond
Veel plezier vanavond? Wat gaat er gebeuren? Komt er drank in huis?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:42:07 #202
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_31637299
feessie
pi_31639464
Zielig om te zien hoe Menno instort na de post van thuis. Hij is echt een heel gevoelige jongen.
Hij wordt goede opgevangen door een deel van de groep. Alleen zijn "maatje"Ingrid laat het weer eens afweten. Wat kan ze toch koel ziijn. Dido en Lieske ontfermen zich over hem.
pi_31698814
Menno en Josc

Trevanian
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:17:08 #205
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_31698911
Menno is toch wat in mijn achting gestegen. Hij is door het hele feest en kots-gebeuren toch een stuk menselijker geworden. Begrijp helemaal niets van Ingrid.
Nou doe je het weer!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:43:05 #206
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_31699519
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:12 schreef Fiorenza het volgende:
Menno en Josc

[afbeelding]

Trevanian
schattig hoor
pi_31774608
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
In het filmpje topic staat de slaapkamerscene waarvan Dido tegen Roel gezegd heeft dat ze het eng vond. Waar Roel vervolgens over tegen iedereen die het horen wil zegt "Ik weet wat van hem dat is echt erg, maar ik mag het niet vertellen, dat zou schending van het vertrouwen zijn"

Dido en Nathalie liggen in bed en praten ergens over. Menno komt binnen. D en N vragen hem of hij gehoord heeft waar ze het over hadden. Nee, dus.
Menno kiest een bed in de damesslaapkamer omdat het op de mannenslaapkamer te gehorig is.
Menno "was het belangrijk?
Naat "vrouwelijke gevoelens"
Menno "over een man? Toch Dido?"

Menno kruipt bij Dido in bed, lepeltje-lepeltje, dus van een zoen is geen sprake.
Dido "Zo kan ik niet slapen, Men,
Menno "ach, het is toch liefde"
Dido " zo kan ik echt niet slapen"

Menno klimt weer uit bed en stapt in een ander bed

Dido " ik heb met Roel wakker gelegen joh"
Menno "je moest eens met mij slapen joh, dan slaap je als een roos. Ik streel je zachtjes..."
Dido "Ik kan niet slapen met een vreemde man"

Menno "Ik ben toch geen "vreemde man""
Dido "maakt niet uit, ik kan niet slapen"
Menno "je moet meer ontspannen, schat, ik doe echt niks"
Dido "dat weet ik ook wel. Daar gaat het niet eens om. Roel deed ook niks."
Menno "dus zoenen was niks "

Dido "dat was geen zoenen, dat was een KUS"
Menno "dan wil ik ook kussen met jou, als dat geen zoenen is" (sarcastisch)
Dido "Dat is goed hoor"
Menno "ooh, grote bek zeg, doet ze toch niet""

Nathalie "Mafkees!"
Menno "je bent zelf een mafkees"
Dido "ik zeg geen mafkees"
Menno "maar Nathalie wel"
"Welterusten Men"
"Welterusten"

Er is dus absoluut geen sprake van dat Menno Dido probeerde te kussen.
Ook heeft hij niet boven op haar gelegen, maar naast haar.
Ze heeft hem er ook niet uitgetrapt, ze zei simpelweg dat hij weg moest gaan en dat deed hij direct.

Sterker nog, Menno zegt zelf over zoenen "doet ze toch niet"

Lijkt me een duidelijk gevalletje van "ijskoningin is al allergisch voor intimiteit als er alleen een verbaal grapje over gemaakt wordt"

[ Bericht 25% gewijzigd door avonne op 29-10-2005 09:43:09 ]
pi_31775700
Officiële site van Menno: bbmenno.nl
pi_31777300
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:30 schreef avonne het volgende:

[..]

In het filmpje topic staat de slaapkamerscene waarvan Dido tegen Roel gezegd heeft dat ze het eng vond. Waar Roel vervolgens over tegen iedereen die het horen wil zegt "Ik weet wat van hem dat is echt erg, maar ik mag het niet vertellen, dat zou schending van het vertrouwen zijn"

Dido en Nathalie liggen in bed en praten ergens over. Menno komt binnen. D en N vragen hem of hij gehoord heeft waar ze het over hadden. Nee, dus.
Menno kiest een bed in de damesslaapkamer omdat het op de mannenslaapkamer te gehorig is.
Menno "was het belangrijk?
Naat "vrouwelijke gevoelens"
Menno "over een man? Toch Dido?"

Menno kruipt bij Dido in bed, lepeltje-lepeltje, dus van een zoen is geen sprake.
Dido "Zo kan ik niet slapen, Men,
Menno "ach, het is toch liefde"
Dido " zo kan ik echt niet slapen"

Menno klimt weer uit bed en stapt in een ander bed

Dido " ik heb met Roel wakker gelegen joh"
Menno "je moest eens met mij slapen joh, dan slaap je als een roos. Ik streel je zachtjes..."
Dido "Ik kan niet slapen met een vreemde man"

Menno "Ik ben toch geen "vreemde man""
Dido "maakt niet uit, ik kan niet slapen"
Menno "je moet meer ontspannen, schat, ik doe echt niks"
Dido "dat weet ik ook wel. Daar gaat het niet eens om. Roel deed ook niks."
Menno "dus zoenen was niks "

Dido "dat was geen zoenen, dat was een KUS"
Menno "dan wil ik ook kussen met jou, als dat geen zoenen is" (sarcastisch)
Dido "Dat is goed hoor"
Menno "ooh, grote bek zeg, doet ze toch niet""

Nathalie "Mafkees!"
Menno "je bent zelf een mafkees"
Dido "ik zeg geen mafkees"
Menno "maar Nathalie wel"
"Welterusten Men"
"Welterusten"

Er is dus absoluut geen sprake van dat Menno Dido probeerde te kussen.
Ook heeft hij niet boven op haar gelegen, maar naast haar.
Ze heeft hem er ook niet uitgetrapt, ze zei simpelweg dat hij weg moest gaan en dat deed hij direct.

Sterker nog, Menno zegt zelf over zoenen "doet ze toch niet"

Lijkt me een duidelijk gevalletje van "ijskoningin is al allergisch voor intimiteit als er alleen een verbaal grapje over gemaakt wordt"
Wordt je toch helemaal simpel van he... alles wat die jongen in dat huis doet wordt zo buiten proporties geblazen door de rest... mag echt hopen dat ie stand houdt en ze een voor een het huis uitwerkt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:31:53 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31797471
Fanatisme is des duivels oor kussen.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31800472
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wordt je toch helemaal simpel van he... alles wat die jongen in dat huis doet wordt zo buiten proporties geblazen door de rest... mag echt hopen dat ie stand houdt en ze een voor een het huis uitwerkt
Ik hoop dat Menno alle Menno bashers overleefd, weten ze in ieder geval dat zij fout bezig waren. Op dit moment heb ik geen absolute favoriet, dus bijna iedereen mag winnen, behalve Rob, Nathalie, Dido, Chantal en over Joost ben ik gaan twijfelen na zijn laatste leugenachtige gedrag
pi_31842062
Menno is mijn favoriet vanaf dag 1!
Hij maakt het mi ook steeds meer waar. Ziet altijd het positieve ergens van in.
Kan zich wonderbaarlijk goed weer oppeppen na een dip. Geeft niet op en worstelt zich er weer uit.
Hij is altijd behulpzaam naar de anderen en laat ieder in zijn waarde.
Ik hoop dat hij zo lang mogelijk zal blijven.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:12:11 #213
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31895890
Wat lopen ze toch sneu te roddelen over m. Ik hoop dat ie nog lang mag blijven
  Nerd met benen woensdag 2 november 2005 @ 14:21:42 #214
18073 miss_bleu
pi_31896177
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef schatje het volgende:
Officiële site van Menno: bbmenno.nl
bij de linkjes op zijn site: BB blog op Fok.nl
  woensdag 2 november 2005 @ 18:50:26 #215
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31904500
Rob heeft mooi zijn zin gekregen, iedereen is tegen Menno en waarom!!!!!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 4 november 2005 @ 04:06:43 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31950382
Het is echt zo zielig zoals men nu achter Menno z'n rug om praat over hem. Terwijl hij niet veel bijzonders gedaan heeft. Helemaal sneu van dat emotionele wrak Ingrid
  vrijdag 4 november 2005 @ 07:11:21 #217
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:09:22 #218
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31963387
Ik zou menno zo graag een lieve knuf willen geven, alleen maar om te laten zien dat heel veel mensen het smerige spelletje van Rob door heeft
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_31963743
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:09 schreef Kimske het volgende:
Ik zou menno zo graag een lieve knuf willen geven, alleen maar om te laten zien dat heel veel mensen het smerige spelletje van Rob door heeft
Uitendelijk lijkt hij zich ook al prima door te slaan en hij lijkt door te hebben dat des te meer er over hem geroddeld wordt en hoe slechter hij in de groep ligt, des te beter zijn positie bij het publiek komt te liggen, zie zijn motivatie bij het nomineren van Rob; hij weet dondersgoed dat hij het van Rob wint ...

probleem is wel dat het voor Menno nog een behoorlijke weg is, en hij moet oppassen niet té arrogant te worden .... als hij nu te snel 'wint' bv kort na elkaar eerst Rob en dan Chantal eruitgaan verliest hij het voordeel van die 'underdog-positie weer snel, en kan zijn lichtelijk arrogante uitstrlaing (feitelijk is zeker Roel arroganter en ook Joost, maar het fanatieke maakt Menno's uitstraling mogelijk een nadeel)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:06:10 #220
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_31966821
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef PLAE@ het volgende:
Het is echt zo zielig zoals men nu achter Menno z'n rug om praat over hem. Terwijl hij niet veel bijzonders gedaan heeft. Helemaal sneu van dat emotionele wrak Ingrid
Hij heeft zichzelf buiten de groep geplaatst en trok Ingrid met zich mee maar die had daar uiteindelijk geen zin in. Het moment waarop hij als 'homo' anderen in vertrouwen heeft genomen en vervolgens glashard heeft gelogen, heeft hem de das omgedaan. Niemand zal hem nog geloven en dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Medelijden is in dit geval misplaatst.
pi_31966986
Hij heeft dit niet aan zichzelf te danken. Hij had een opdracht en heeft die goed uitgevoerd. Hij heeft Ingrid daarbij ontzien. De overdreven reaktie van Chantal heeft de roddels gestart. De andere bewoners hadden geen probleem met de homo-opdracht van Menno.
Van het begin af aan is Rob al bezig met een hetze tegen Menno.
Hij heeft iedereen, inclusief Ingrid, tegen Menno opgezet.
pi_31967888
Zielug voor menno dat alle dames een 'hekel' aan hem schijnen te hebben. Die jongen kan bij niemand geloof ik wat goeds doen....
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:51:56 #223
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_31968006
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef crazymamma het volgende:
Hij heeft dit niet aan zichzelf te danken. Hij had een opdracht en heeft die goed uitgevoerd. Hij heeft Ingrid daarbij ontzien.
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.
quote:
De overdreven reaktie van Chantal heeft de roddels gestart.
Overdreven? Liegen getuigt van lage waarden. Iemand die moedwillig liegt kun je per definitie niet vertrouwen, of het nou een spel betreft of niet.
quote:
De andere bewoners hadden geen probleem met de homo-opdracht van Menno.
Zij hebben het niet zo laten merken, maar als ik naar de nominaties kijk dan zijn 3 van de 4 afkomstig van personen tegen wie hij had gelogen.
quote:
Van het begin af aan is Rob al bezig met een hetze tegen Menno.
Hij heeft iedereen, inclusief Ingrid, tegen Menno opgezet.
Als het echt een hetze was van Rob dan hadden alle bewoners hem allang uitgekotst. Maar Rob wordt op handen gedragen omdat hij sympathiek is en klaar staat voor iedereen, ook voor Menno.
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:58:16 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31968203
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.
[..]

Overdreven? Liegen getuigt van lage waarden. Iemand die moedwillig liegt kun je per definitie niet vertrouwen, of het nou een spel betreft of niet.
[..]

Zij hebben het niet zo laten merken, maar als ik naar de nominaties kijk dan zijn 3 van de 4 afkomstig van personen tegen wie hij had gelogen.
[..]

Als het echt een hetze was van Rob dan hadden alle bewoners hem allang uitgekotst. Maar Rob wordt op handen gedragen omdat hij sympathiek is en klaar staat voor iedereen, ook voor Menno.
wtf?

Rob op handen gedragen hij wordt weer gedoogd sinds hij z'n tactiek wat veranderd heeft (maar nu trouwens langzaam aan weer terugveranderd naar die 1 op 1 gesprekjes).

En iemand die moedwillig kan liegen is niet te vertrouwen? tering hier laten we het maar bij
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:16:58 #225
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31968851
Menno weer een paar plusjes gestegen imo

Heeft duidelijk bij de nominatie aangegeven waar het hem om te doen is...overleven...hij zit er niet om vrienden te maken......hoezo gewoon een eerlijke jongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')