Whahahah dat probleem heb ik ook, ik dacht who the fuck is Menno, ik heb na het binnengaan van de mensen niets meer van hem gehoord of gezien.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Zit deze jongen er ook in? Echt nog niets van gezien.
Dan kijk je zeker geen streams?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Whahahah dat probleem heb ik ook, ik dacht who the fuck is Menno, ik heb na het binnengaan van de mensen niets meer van hem gehoord of gezien.....![]()
Ik kijk zo af en toe maar ik had hem niet meer gezien of gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan kijk je zeker geen streams?![]()
Ja, hij blijft roepen dat 'ie een arme student is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Oh wat een arme student is die Menno, ik hoor hem net zeggen dat hij al een auto heeft vanaf zijn 18e![]()
Hij komt me bekend voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
is inderdaad ook een erg leuke jongen om te zien
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:12 schreef Morwen het volgende:
Menno![]()
Tis dat ik nu de kop erbij zie, maar dat is toch gewoon een saaie drol![]()
Eruit met die hap![]()
Dido heeft Mennootje door...quote:Een zwoele zomeravond
Dido en Menno hebben zich afgezonderd van de rest en nestelen zich knus op een groot kussen.
"Je bent een flirt, een vrouwengek." zegt Dido. "Dat zie ik aan alles." Haar eigen houding lijkt echter ook niet erg afstandelijk te zijn.
Menno reageert: "Ik ben inderdaad niet van steen, okay, maar waar merk je dat dan aan?"
"Wil je dat echt van me horen?" vraagt Dido.
"Ja, maar zeg het maar een beetje zachtjes."
"Oh", gaat Dido verder. "Jij wilt gelijk de spanning tussen ons weghalen, dat is nou jammer."
- "Nee, dat is nou ook niet m'n bedoeling, maar ik wil het wel graag weten."
-"Nou gewoon, ik heb je geobserveerd de afgelopen dagen."
- "oh..."
-"Je hebt behoefte aan de aandacht van vrouwen."
-"Of ze zoeken me op..."
-"Jij hebt een goede manier om een beetje een vriendinnetje te zijn, Je krijgt alle vrouwen op je hand. Je bent een geweldige verleider en dat weet je maar al te goed. En je denkt dat niemand je door heeft, maar ik wel!"
Menno heeft hier even niets op te zeggen maar Dido gaat verder en verteld dat ze denkt dat er door Big Brother bewust 'koppetjes' zijn gekozen, en dat Big Brother hoopt dat er dan wat gebeurt. "Ik vind het allemaal een beetje overdreven", zegt ze nog terwijl ze Menno van dichtbij diep aankijkt met haar donkere ogen waar de tuinverlichting weelderig in wordt weerkaatst...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:13 schreef ThaPete het volgende:
Wat een flauwe gasten weer zeg ,die van de regie, gaat Menno douchen zappen ze weer snel weg voor zijn jonge heer in beeld komt.
Zeg nu zelf , wij mannen hebben genoeg gezien van het vrouwelijk schoon, laat nu de dames maar eens genieten
Ontgaat mij ook en ik ben een vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Menno "heeft"?
Ik zie wel dat hij niet lelijk is, en dat hij een vlotte geest heeft.
Maar dat beetje extra waardoor hij echt hót is, ontgaat me.
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar hij heeft echt iets wat me hem doet boeien..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Menno "heeft"?
Ik zie wel dat hij niet lelijk is, en dat hij een vlotte geest heeft.
Maar dat beetje extra waardoor hij echt hót is, ontgaat me.
Daar kan ik me helemaal in vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar hij heeft echt iets wat me hem doet boeien..
Ik ben er nog niet echt uit wat het is hahamaar ik vind hem gewoon echt schattig
![]()
[[url=http://img17.imageshack.us/img17/6348/wmplayer20050829205527587nn.th.png]afbeelding][/URL]
Dat is wel logisch als dat je ding is zegmaar.. toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, iedere keer wanneer ik hem zie, heeft hij het echt alleen over sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |