Hier blijven jij!quote:
Je Karma is slecht jongen, dat is het!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:27 schreef Thrilled het volgende:
Liever niet geklikt
[..]
Wat willen jullie nou?
Dat weet je pas als je ze gelezne hebt, trust mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:28 schreef Thrilled het volgende:
wat is er zo spannend aan die FAQ?
Help ons dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:29 schreef Thrilled het volgende:
Dat je niet mag teeveepeejen?
je mag ook niet slowchatten heb ik gehoord...
truste, en fix die kut-poll even...
maak er ff een gewone post van, want ik kan de links niet rippen uit jouwn postquote:
Euc is een beetje lui geloof ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:32 schreef Thrilled het volgende:
ze moeten mijn quote nog kopieren naar op
Grote dank!quote:
Wat voor ontbijt ga je eten straks? (on topicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Thrilled het volgende:
oh kut, nu zitten we in CUL... ik moest naar bed geloof ik..
Ok tukse!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:36 schreef Thrilled het volgende:
hey even serieus () ik ga slapen nu, ben moe, twas leuk, ik controleer de topics morgen wel weer... truste
truste!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:36 schreef Thrilled het volgende:
hey even serieus () ik ga slapen nu, ben moe, twas leuk, ik controleer de topics morgen wel weer... truste
Nerd!quote:
Doe es gek?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil wel wat gaan vertellen, maar dan beledig ik misschien weer mensen enzo..
nee nee nee, dan stapt dutch mama op, en heb ik het weer gedaanquote:
Kip hier!quote:
Nollie-Boy!quote:
Jij begoon er wéér over, dan ben ik wle reuze benieuwd wat het nou isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
het wordt allemaal ernstig aangedikt..
Dat komt omdat je offline bent op msnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
MMM, zeg het nou, ik zit me te pletter te vervelen achter mijn pc
Omdat jij niet online bent dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:53 schreef BBQ-kip het volgende:
ik wilde net gaan eten en jij zei niks![]()
BEN ALWEER TERUG, DIGITALE TV MET 70 ZENDERS EN NOG NIKS OP TVquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh nee, jij ging bankhangen
DOE DAT DAN EN WEL HEEL GAUW!
Je vader heeft zich wel laten verleiden door digitale tv, maar een lekker potje uit eten gana is te duur? Whahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
BEN ALWEER TERUG, DIGITALE TV MET 70 ZENDERS EN NOG NIKS OP TV
Te erg eigenlijk![]()
Mijn ma, die is niet zo bekrompenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je vader heeft zich wel laten verleiden door digitale tv, maar een lekker potje uit eten gana is te duur? Whahahaha![]()
HAHAHA !!! THX 4 DA TIPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Stem ook even op die 2e poll Spanky_menky.
Euc is trouwens een gozer van 18, dus ruk niet teveel op die avatar....
Onze Vader, die in de hemel zijt, Uw Naam worde geheiligd,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Show mercy
Ik toon genade!!!!
Wees gegroet Maria.
Vol van Genade
De heer is met U.
Etc Etc.
En laat meteen alle gevangenen vrijMensen horen niet achter tralies te zitten
Dus ook niet gebanned te worden. Om het maar in forum definities uit te drukken.
Vrijheid blijheid
Straks ff een open brief aan de koningin sturen, dat ik eis dat er per maand 30.000 criminelen op vrije voeten gesteld worden en dat ik zorg draag voor hun gedrag.
Waar halen mensen het recht vandaan om anderen op te sluiten? Zelfs de hoogste rechter heeft die rechten niet. Fuck het rechtssysteem
Waren of zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Uhm, Euc en ik waren er gewoon nog hoor
Zijn!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |