dat lijkt me nu echt onzinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat ze Tanja genomineerd heeft uit jalouzie. Was duidelijk aan haar gezicht te zien toen ze de beelden van de bevalling te zien kregen. Ze haat het dat Tanja zoveel aandacht krijgt. Dat gaat namelijk ten koste van de aandacht van haar. Van mij mag ze eruit.
Tanja overigens ook, en Menno, Rob, Nathalie en uiteraard Chankwal.
Ik had nog wel een boontje met jou te doppen miss beanfieldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik met PC eend zijn quote heb lopen klooien.
Ik zal het nooit meer doen dat beloof ik.
Lang leve PC eend![]()
waar heb jij het nu weer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had nog wel een boontje met jou te doppen miss beanfield![]()
Maar okay voor deze ene keer vergeef ik je
Zeker vergeten dat je mij een viespeuk noemde met mijn groene broekjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:33 schreef milagro het volgende:
[..]
waar heb jij het nu weer over
welke quote, wanneer, waar, hoe, waarom en zo ja, dan laat maar![]()
pfffft, je lèk wel een wèf, âhwequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat je mij een viespeuk noemde met mijn groene broekjes
Nou ik niet kan ik je zeggen![]()
Maar ontopic Milagro Ingrid is een bitch
Aan 't eind wel, maar toen de beelden werden aangekondigd, keek ze verstoord/geïrriteerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat lijkt me nu echt onzin
ze had (weer) tranen in de ogen bij de beelden, net als bij de echo.
Ik ben de afgelopen weken alleen nog maar gesterkt in mijn gedachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:02 schreef BB5kijker het volgende:
Ingrid is denk ik rijp voor de psychiatrie.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze kan na BB gelijk afgevoerd worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken alleen nog maar gesterkt in mijn gedachten.
Ik vrees dus ook zoietsquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:22 schreef LuQas het volgende:
Ik vrees het ergste voor Ingrid. Haar probleem is dat ze niet eens zo heel erg impopulair is volgens mij, maar ze staat bij vrijwel niemand helemaal bovenaan in het lijstje, dus zullen er vermoedelijk ook weinig mensen op haar gaan stemmen.
Rob krijgt dus heerlijk zijn zin steeds...
Dat het een kerel is geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begon Ingrid te waarderen maar ze verbergt iets, ze heeft iets engs, en dat duimen is al helemaal verbijsterend
zorg voor de leuke capsquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:41 schreef fashionably_late het volgende:
Djeezzzz regenworm.....hier ook al?
Hetzelfde hierquote:Op maandag 5 december 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
In begin moest ik haar niet, maar nu vind ik jaar wel lief
Ik heb dat net andersom. Hoe langer ze in het huis zit, hoe minder ze te vertellen heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
In begin moest ik haar niet, maar nu vind ik jaar wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |