Gek van zichzelf en leeg voor een ander VVD he.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welke vorm van schizofrenie heeft Lieske eigenlijk?
ik zeg twee handenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
wel een oude verlepte kop al voor iemand van 19
ja... en Andries mocht noooooit meer voor de klas enzo...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Een vriendinnetje van mij is eens met haar uitgeweest.. super triest kutwijf. Het koor in Groningen schijnt ook super pissed te zijn, omdat ze teveel verteld over het koor. Beter wordt ze uit het koor gekickt als ze terugkomt![]()
Stel dat ze genomineerd wordt donderdag (die kans is niet levensgroot, maar toch wel redelijk aanwezig) dan wordt ze vanwege haar 'egoïsme' massaal weggestemd denk ik. Maar Lieske heeft dan terecht de attitude: "Hahahaha, 1 weekje in dat huis en ik heb 5000 euro's ermee verdiend!"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ja maar ze kreeg het geld onder voorwaarde dat niemand het mag weten, dan kun je het moeilijk verdelen toch? Ik moest ook meteen denken aan hoe zouden de kijkers de keuze vinden. Zouden ze het kunnen begrijpen van Lieske of zouden ze haar er juist op veroordelen en eruit stemmen. Denk dat die keuze zwaarder is dan keuze tussen geld of veel eten.
Rob en/of Joost krijgen sowieso een aantal stemmen. Ik denk Ralph ook wel. Ik verwacht dat de dames ronde 1 worden gespaard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:33 schreef newsman het volgende:
Ik denk dat Tanja eerder gaat helaas
Ralph sowieso, das gewoon een lullende sjappie extraquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob en/of Joost krijgen sowieso een aantal stemmen. Ik denk Ralph ook wel. Ik verwacht dat de dames ronde 1 worden gespaard.
omdat hij die meta van een kelly heeft geneukt? hij mocht paradiso helaas nog wel in..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
ja... en Andries mocht noooooit meer voor de klas enzo...
Moralist.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef Rica het volgende:
Als persoon had het haar gesiert als ze karakter had getoond en voor de groep had gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |