zou het??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien roep jij dat in haar op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een figuur, het ene moment is ze Joke en het andere moment Ria, hoezo schizo...
Ze vindt Zalm een schatje!! ZALM!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik mag haar steeds meer. Volgens mij kunnen we nog wel wat vuurwerk van Lieske verwachten.
Lieske en Roel is wel een goed BB koppel... Lekker roddelen over anderen enzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad een ENORM minpunt. Maar ik hoef niet met haar te leven. Ik hoef haar alleen maar leuk te vinden in BB. Dat haar politieke voorkeur dramatisch is, doet daar in dit geval weinig aan af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ze vindt Zalm een schatje!! ZALM!!!!
Je kent Zalm toch wel? De grootste dief van Nederland. Als je fan bent van Zalm ben je vijand van mij.
Ze zegt wel lekker wat ze denkt, dus ik vind haar ook leuk ja!quote:
Sorry oldbie, dit gaat mij ook te ver. Je zit naar een lekker wijf te kijken en je gaat alleen maar lopen kankeren op haar politieke voorkeur.. wees nuttig en plaats pics van tieten enzo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef Oldbie het volgende:
Sorry scanman, dit gaat mij echt te ver. Ze kan nog zo lief en mooi en grappig zijn....ik moet niets van haar weten.
Zalmhoe is het mogelijk
Lekker wijf?? Het is een kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sorry oldbie, dit gaat mij ook te ver. Je zit naar een lekker wijf te kijken en je gaat alleen maar lopen kankeren op haar politieke voorkeur.. wees nuttig en plaats pics van tieten enzo...
Politiekhoe is het mogelijk
naja, na het aankleden danquote:
wat hij zegtquote:
Pff, kom op, een totaal logische beslissing.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een naaier die lieske, laat ze de anderen verhongeren voor 5000 euro! Ze mag er nu van mij helemaal wel uit.
Compleet mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Pff, kom op, een totaal logische beslissing.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Pff, kom op, een totaal logische beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |