Ik krijg alleen geluidquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Lieske naakt:
http://rapidshare.de/file(...)ivx6-lament.avi.html
Inderdaad.. ze lijkt qua gezicht een beetje op de nieuwe vriendin van mijn ex.quote:
Ik zal er iig mijn uiterste best voor doen dat ze zo min mogelijk populair gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef VAP het volgende:
quote:Leeftijd
19 jaar
Beroep
Studente
Houdt van
Fruit, zuurkool met worst, marguerita’s en versgeperste jus.
Waarom doet Lieske mee
Lieske is negentien jaar oud, maar heeft al een hele carrière achter de rug. Van haar zesde tot haar veertiende deed Lieske aan wedstrijdzwemmen. Vanaf haar tiende danste ze bij het conservatorium in Enschede maar ze moest er op haar achttiende mee stoppen vanwege verschillende blessures. Zo was er Artritis geconstateerd bij haar teen en had ze een gescheurde meniscus. Ze heeft een jaar economie gestudereerd in Groningen, maar weet het nu niet en kan wel wat studieadvies gebruiken. Ze is lid geworden van het studentencorps en woont in een studentenhuis.
Als ze wint, gaat ze Prada schoenen en een autootje kopen en heel relaxed studeren
VI VA VINDICAT VI VA VINDICAT!
272727272727272727272727272727272727272727272727272727
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef fashionably_late het volgende:
Lieskes grootste angst zoals ingevuld op het BBinschrijfformulier: Een bus vol met junkey's.
![]()
![]()
Onderbouwing? vind het nogal meevallen als ik eerlijk ben... Niet veel dommer dan de gemiddelde 19-jarige tegenwoordig hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Franboozled het volgende:
Bij de selectie rondes was het al een doos met het verstand van een visstick en die laat ze alleen maar meer zien in het Big Brother huis.
En zij is door de selectie gekomen en jij niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Franboozled het volgende:
Bij de selectie rondes was het al een doos met het verstand van een visstick en die laat ze alleen maar meer zien in het Big Brother huis.
ook domme meisjes neuken lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Echt slim lijkt ze me niet hoorIk hoorde haar vanmiddag op de streams zeggen dat ze nogal "ontaktloos" is
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Gerrit Zalm een schatje. Ga toch weg huppelkut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |