helaas zijn het veel briefjes van 20 en 50 enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Rev- het volgende:
ik zou het onder de binnenzool van mn schoen verstoppen.... geen mens die daar gaat en wil kijken
Inderdaad helemaal mee eens. Ik had precies dezelfde keuze gemaakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ik snap niet waarom het nou verkeerd zou overkomen bij de kijkers om voor het geld te kiezen. Toen ik het gisteren zag zij ik meteen: kies voor het geld. Als ze het eten had gekozen was dat gewoon dom geweest, nu heeft ze een lekker centje verdiend en de kans daarop is een stuk groter dan winnen!
Daarbij geloof ik niet dat de andere bewoners het heel erg zullen vinden. Het is misschien wel egoïstisch van haar, maar wie had het echt niet gedaan? Veruit het grootste deel zou volgens mij voor het geld gekozen hebben.
Verder vind ik Lieske niks hebben, maar deze keuze is logisch.
Maar zo werd ze natuurlijk vandaag absoluut niet in beeld gebracht. Het enige wat we van Lieske vandaag zagen was niet het schattige jonge blondje zoals ze zichzelf wenst te portretteren, maar een geldwolf die alleen maar bezig was met het verstoppen van háár 5.000 euro. De beelden die ik zag, kwamen volgens mij écht niet positief over op de kijkers thuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Inderdaad helemaal mee eens. Ik had precies dezelfde keuze gemaakt.
ze is dan ook een studerende call-girl...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar zo werd ze natuurlijk vandaag absoluut niet in beeld gebracht. Het enige wat we van Lieske vandaag zagen was niet het schattige jonge blondje zoals ze zichzelf wenst te portretteren, maar een geldwolf die alleen maar bezig was met het verstoppen van háár 5.000 euro. De beelden die ik zag, kwamen volgens mij écht niet positief over op de kijkers thuis.
Dat dacht ik ook van alle fokkers, maar de meerderheid was het toch zeer met die keuze eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar zo werd ze natuurlijk vandaag absoluut niet in beeld gebracht. Het enige wat we van Lieske vandaag zagen was niet het schattige jonge blondje zoals ze zichzelf wenst te portretteren, maar een geldwolf die alleen maar bezig was met het verstoppen van háár 5.000 euro. De beelden die ik zag, kwamen volgens mij écht niet positief over op de kijkers thuis.
oh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is dan ook een studerende call-girl...![]()
kan ze beter als call center-girl aan het werk, want als hoer zou ze geen cent verdienenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is dan ook een studerende call-girl...![]()
Steek jij hem dan maar lekker in een dood varkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
kan ze beter als call center-girl aan het werk, want als hoer zou ze geen cent verdienen![]()
Dan steek ik hem nog liever in een dood varken
Nee, toch maar niet.....maar ook niet in Pieske. Van mijn leven niet!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Steek jij hem dan maar lekker in een dood varken
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad er zijn erger dingen om hem in te steken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |