Volgens mij doen ze het meer in overleg met Versatel. Die maken namelijk reclame voor Big Brother beelden 'ongecensureerd'. Handige manier om meer mensen alsnog te laten overstappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef lament het volgende:
Klopt, ik geloof dat de voltallige redactie van Opzij de cameraregie overneemt zodra de dames in beeld komen.
Dank. je doet je naam eer aan. Nu alleen nog even zoomen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef schatje het volgende:
Kijk eens Scanman, ik heb een screenshotje voor je kunnen maken. Helaas niet zo duidelijk. Maar goed, het is beter dan niets.
[afbeelding]
Is dat ook een foto van kapitein Rob op je nachtkastje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. als soort van 'wraak' heb ik mijn kerstkaartjes al klaar
We moeten de boel speciaal voor Linda's paps, mams, overige familie en vrienden toch enigszins scherp zien te krijgen, maar dat valt nog niet mee aan de hand van zo'n filmpje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
http://www.qfile.de/dl/23(...)ouche_naakt.wmv.html
volgens mij is dat gewoon 6 minuten van de stream, geen compilatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef fantastrick het volgende:
en dan nu echt.. de link voor het compilatie filmpje gemaakt door een kennis van me...:
http://nieuws.aroundmyroom.com/2005/08/big_brother_5.html
(zolang de server het trekt...)
Meer om mee te spelen.quote:
Goeie 1e postquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:03 schreef rinkeltje001 het volgende:
[[url=http://img352.imageshack.us/img352/6254/oeps013lm.th.gif]afbeelding][/url]
Zou dat liggen aan 'scanman' in de titel... of aan 'tieten' ?quote:
Het is de combinatie denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Zou dat liggen aan 'scanman' in de titel... of aan 'tieten' ?
Ik kom voor scanmanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou dat liggen aan 'scanman' in de titel... of aan 'tieten' ?
valt toch wel mee, er zijn fototopiekjes met views van meer dan 120.000quote:
quote:
Misscien is het handiger mensen direct naar [edit] de originele site waar ze vandaan komen [/edit] te verwijzen.quote:
SPAM ALERTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:18 schreef BbnCollector het volgende:
Misscien is het handiger mensen direct naar http://www.realityskin.net/ te verwijzen.
Beetje jammer ook dat files altijd hernoemd worden.........![]()
Niet bedoeld als spam, maar ik neem aan dat meerdere mensen hier weten hoeveel werk het is om te cappen, op zich is het dan leuk om je files hier en daar terug te zien komen, als ze hernoemd worden is die gein er snel af omdat ze redelijk onherkenbaar worden aan de buitenkant, maar als na downloaden blijkt dat de hash exact het zelfde is en de file dus door jezelf gemaakt is gaat de gein er snel afquote:
Ga ergens anders lopen huilen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef BbnCollector het volgende:
[..]
Niet bedoeld als spam, maar ik neem aan dat meerdere mensen hier weten hoeveel werk het is om te cappen, op zich is het dan leuk om je files hier en daar terug te zien komen, als ze hernoemd worden is die gein er snel af omdat ze redelijk onherkenbaar worden aan de buitenkant, maar als na downloaden blijkt dat de hash exact het zelfde is en de file dus door jezelf gemaakt is gaat de gein er snel af
En dat is een beetje jammer........ voor hard werken![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen huilen...![]()
Je durft anders wel een hoop geld te vragen voor dit soort onzin, zal Talpa ook blij mee zijn. Ben je soms bang dat je op deze manier inkomsten misloopt ofzo. Als je zo nodig credits wil hebben voor die brakke streamcaps dan gooi je toch een watermerk over die avi heen?![]()
En hoe kom je hier trouwens terecht? Ben je op zoek naar nieuw materiaal voor op je site???
en anderen "hard laten werken" terwijl jij je centjes telt?![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Oh, dus op mokkels.nl zijn ze hernoemd bedoel je????
Dat staat er tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef stijgende_ster het volgende:
De tering! Ik kijk dat nooit, maar vanaf nu dus echt wel!
En wie is dat blonde vrouwtje wat de haar tietjes laat zien?
Te lui om te lezen.quote:
De regie bepaalt welke camera's op welke streams te zien zijn..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Te lui om te lezen.
Waarom kan ik nu niet in de slaapkamers en badkamer kijken?![]()
Kut, dan is t wachten tot de dames gaan douchen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De regie bepaalt welke camera's op welke streams te zien zijn..
Als ik je nu zou vertellen wie het was, zou je het toch ook moeten lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Te lui om te lezen.
Waarom kan ik nu niet in de slaapkamers en badkamer kijken?![]()
Ik krijg een foutmeldingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
http://dl4.rapidshare.de/(...)e_bikinilijn_001.wmv
Aangepastquote:
Zeg maar conundrumquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangepast
En zoals O_c zegt, er is idd weinig aan
MOOOOOI is datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:46 schreef SlimShady het volgende:
het is best wel een intiem moment.
dan merk je echt dat je iemand aan het bekijken bent.
Ja, dat is idd makkelijker dan O_c.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |