Zeg maar conundrumquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangepast
En zoals O_c zegt, er is idd weinig aan
MOOOOOI is datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:46 schreef SlimShady het volgende:
het is best wel een intiem moment.
dan merk je echt dat je iemand aan het bekijken bent.
Ja, dat is idd makkelijker dan O_c.quote:
ik stiekem ook hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
toen ik dat filmpje zag had ik echt iets van ''
Heb je het nu over The OCquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:57 schreef One_conundrum het volgende:
Ach het was een aardige aflevering, niets bovengemiddelds.
Douwe 4 Lifequote:
Leuk dat je die Fries in je usericon hebt
Goed opgelet jij! :quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Die bikinilijn had ze sowieso al niet meer. Is meer een andere lijn zegmaar.
The OC jahquote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je het nu over The OC??
[..]
Douwe 4 Life![]()
Is dit Dido of Nathalie?quote:
jammer dat deze keer Lieske het scheermes niet mocht hanteren net als bij Rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Die bikinilijn had ze sowieso al niet meer. Is meer een andere lijn zegmaar.
Uhuh, dat denken de bewoners dus ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef mrcool het volgende:
Maken jullie die caps nou van de streams van Talpa zelf? Want via die streams kun je toch alleen die lui de hele dag zien fietsen en in de tuin kijken? Niet in de badkamer voor zover ik weet.
En dat moesten we maar ff zo houden ook!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, dat denken de bewoners dus ook.![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraag!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, dat denken de bewoners dus ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |