Niet verslaafd raken aan BB.. tsk.. scanman tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar niet zo veel checken. In kijk wel af en toe in het APK topic om wat screens te checken. BB kost me veel te veel tijd en ik had me voorgenomen NIET verslaafd te raken dit jaar. Lijkt nu al verkeerd te gaan, maar ja....
Een bacootje staat al voor me ja... Eigenlijk zouden we hier ook allemaal met webcam aan moeten zitten. Zou helemaal lachen zijn.
POwer girl!! Zie!! Wat een teamwork weer he... ik wist iets met girl en jij kopt 'm in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
PowerGirl! Die was ook naar de dagboekkamer geweest!
Eh geloof dat het een 2 persoonsbank is Gert, hoezo?![]()
Misschien ben je inmiddels wat haren verloren, je streken in ieder geval nog niét.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Die dame in dat rose setje zit er wel lekker bij trouwens.. Redactie... doe eens iets met die zoom knop
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien ben je inmiddels wat haren verloren
Goed zo, als je maar stil ligt. Kook je ook een eitje dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
POwer girl!! Zie!! Wat een teamwork weer he... ik wist iets met girl en jij kopt 'm in.![]()
Nou dan kruip ik er naast dus. [afbeelding]
Gewoon heel eerbaar hoor. En ik snurk niet. En ik haal morgen croissantjes.![]()
Dréquote:
Zo is hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Blackadder2 het volgende:
Scan.Blij dat je er weer bent.
Old soldiers never die.
![]()
Ja dat heb ik ook een beetje. Neemt niet weg dat er best een paar tussenzitten waar je je stevig aan kunt ergerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:04 schreef Havoc het volgende:
Meldt!
Gisteren ff naar de streams gekeken maar vind het allemaal te jong volk eik. Of komt dat puur doordat ik ouder ben geworden?
Ik had gisteren al de neiging om die gast met dat houten been, zijn beentje af te pakken en als een klein onschuldig zeehondje dood te knuppelen dus dat kan nog wat wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje. Neemt niet weg dat er best een paar tussenzitten waar je je stevig aan kunt ergeren![]()
Aan kunt vergrijpen ook welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje. Neemt niet weg dat er best een paar tussenzitten waar je je stevig aan kunt ergeren![]()
Moet je eens proberen 10 minuten naar die Lieske te luisteren. Aanrader!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik had gisteren al de neiging om die gast met dat houten been, zijn beentje af te pakken en als een klein onschuldig zeehondje dood te knuppelen dus dat kan nog wat worden.
Krijgen we al het gepeupel hier in onze edele club.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:49 schreef Ripley het volgende:
-edit: deze open is ook goed, dan gaat de andere SC dicht-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |