Clip37quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát is nou een goede plek om zoiets te vragen...
Een bar wellicht...
Wie weet er een leuke naam?
"big brother gesponsort door Malboro!"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef cptmarco het volgende:
kan er nog meer drank die toko in....
probleem is dat iedereen wil laten zien dat hij ook 'mooie' verhalen kan vertellen...maar het escaleert nu beetje de pan uit met slechte verhalen en grappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef miss_bleu het volgende:
ze lullen op dit moment allemaal poep
og kunnen we wat typenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me.. Rob zit er tot het einde in... al was het alleen maar om ons te treiteren.
Zo raar is dat niet denk ik. Zo'n eerste avond gooi je niet meteen al je leven op tafel of ga je diepzinnig lullen over de ellende in de wereld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef miss_bleu het volgende:
ze lullen op dit moment allemaal poep
Eens..hij neemt de "leider" end de "lijder' rol in....een blijver dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me.. Rob zit er tot het einde in... al was het alleen maar om ons te treiteren.
Sorry.. het is ook al weer wat jaartjes geleden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ga je schamen man, clib natuurlijk!
wat zijn hun Israel-standpunt zijn..??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet denk ik. Zo'n eerste avond gooi je niet meteen al je leven op tafel of ga je diepzinnig lullen over de ellende in de wereld.
Heb je wel gekeken?!?!?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet denk ik. Zo'n eerste avond gooi je niet meteen al je leven op tafel of ga je diepzinnig lullen over de ellende in de wereld.
Met paaldansacts!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ga je schamen man, clib natuurlijk!
Hij praat ook zo... Zal het toch stiekem de ho zijn met aiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef oncrea het volgende:
Die kerel die he is loopt ander meer als een ho
Dat zou serieus leuk zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
probleem is dat iedereen wil laten zien dat hij ook 'mooie' verhalen kan vertellen...maar het escaleert nu beetje de pan uit met slechte verhalen en grappen![]()
namenrondjepak een tijdschrift...oprollen...meel erin...en als iemand je naam niet snel genoeg weet mag je hem ermee slaan...dat zou veel leuker zijn nog, past ook bij het niveau van de gesprekken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |