Die blowt hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef cptmarco het volgende:
die kale met die oranje badjasklinkt ook niet helemaal nuchter meer...
Hij klinkt sowieso niet fijn. Hij zegt me ook iets te vaak 'weet je wel', maar dat is iets van deze tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef cptmarco het volgende:
Psttt..die heeft een kilo weed meegsesmokkeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef cptmarco het volgende:
hij lijkt wel een monnikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef cptmarco het volgende:
Soms schaam ik me dat ik ook een student ben..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef eborn het volgende:
"Het boompjes plukken is niet de core-business"
O M G
Van mij mag je !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb momenteel de neiging om Lieske lichtelijk comateus te slaan met het douchebeen van Rob. Mag dat?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb momenteel de neiging om Lieske lichtelijk comateus te slaan met het douchebeen van Rob. Mag dat?
Inderdaad, ik begin Rob wel sympathiek te vinden in vergelijking met haar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Maerycke het volgende:
Op dit soort momenten weet ik weer dat ik nog 3 miljoen keer moet uitleggen dat ik ook lid van een studentenvereniging ben en dat ze niet overal ontgroenen en dat ik ook niet door slachtafval hoefde te rollen en dat ik ook geen kraagje heb etc etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Soms schaam ik me dat ik ook een student ben..![]()
![]()
Mits met zijn sportbeen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Maerycke het volgende:
Nee mayonaisequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:53 schreef cptmarco het volgende:
sorry??? is ketchup goed voor je haar??? of ga ik mij dingen inbeelden en hoor ik dingen die niet gezegt zijn??
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:17 schreef BB-King het volgende:
Lieske praat veel hé... misschien kan ze beter wat in dat mondje proppen.
iederreen giechlene, ze zijn wel melig alquote:
En uiteindelijk is het waarschijnlijk nog 'gemaakt' ook. Want ze komt uit het Oosten en ze woont in Groningenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:45 schreef Keano het volgende:
Godverdomme hoe bekakt kan je praten zeg. "dat ze die Kiddo wilden gaan misbruiken, ik heb er gewoon een nacht niet van getukt" kots
Neehoor, werkt gewoon zonder regquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:51 schreef Brennie het volgende:
Moet je je eerst registreren ofzo, wil je wat zien? ( dat lukt nml niet- technische storing -)
Geneuzel johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:51 schreef Nicole22 het volgende:
Haha lol "nah....internet?"
Nee... geen enkel ander forum zal een compleet BB-deel makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef Nicole22 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot iemand over Fok begint. Het lijkt me dat er nergens zoveel gepraat over BB als hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |