Je geilt er wel op!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde die lamp natuurlijk![]()
Goorlap!
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:26 schreef Thrilled het volgende:
maar je lult eromheen, neucken?
Van mij, he mopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!![]()
![]()
juist dán!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!![]()
![]()
Uhmmmmquote:
Gaan we nou nog neucken of wat...?quote:Wat zijn de regels van Puber & Tieners?
- Niet slowchatten (dat doe je maar via MSN of ICQ)
Tsss ... anderhalf uurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef Thrilled het volgende:
binnen anderhalf uur een topic dicht spammen, vet mên
Ik moet je wat vertellen....quote:
Die was het niet..?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen....
Ken je Kevin uit Vlaardingen nog, die we vorig jaar ontmoetten bij de MILF-awards?
Jij vieze !_)#@(%_)#(%)#_(%quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen....
Ken je Kevin uit Vlaardingen nog, die we vorig jaar ontmoetten bij de MILF-awards?
Nou ik dacht dat de buurman het was, maar Kevin uit Vlaardingen bleek het te zijn....quote:
Als je mij bedoelt, ik woon in Vlissingen doosquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat de buurman het was, maar Kevin uit Vlaardingen bleek het te zijn....
Keving, ik kom de alimentatie halen hoor als het kinder er is![]()
Ik moet je nog wat vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jij vieze !_)#@(%_)#(%)#_(%
Ik vraag een broer-zuster scheiding aan!
Je bent toch net verhuisd? (speel even mee johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt, ik woon in Vlissingen doos![]()
ohhhh vlaardingen zei je!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent toch net verhuisd? (speel even mee joh)
Juist jaquote:
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...quote:
* r_one al vast popcorn paktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:36 schreef Euc- het volgende:
Whahaha, nog ff doorgaan ! Heb de OP voor deel 2 bijna klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |