Ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan zie je niet dat je op je zoon zit te rijden ofzo?
Schop...quote:
He!quote:
Jeah, admin-kloontjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik, want ik ben eigenlijk Danny, de uitvinder van Fok![]()
Eigenlijk....quote:
Dat ben ik ook hoor...quote:
Yvonne? Are you for real?quote:
Neem deze wijze les van mij aan:quote:
Die heb je ook al geneukt zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem deze wijze les van mij aan:
Als je schubben begint te krijgen, ga dan naar het kruidenvrouwtje bij het groene huis naast de kerk in Bunnik, zij weet er wel wat op![]()
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem deze wijze les van mij aan:
Als je schubben begint te krijgen, ga dan naar het kruidenvrouwtje bij het groene huis naast de kerk in Bunnik, zij weet er wel wat op![]()
quote:
ist een geile milf of wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.
Tof mens trouwens![]()
Is het een mens dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.
Tof mens trouwens![]()
Het is toch geen reex he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Euc- het volgende:
Kom een beeeeetje doorposten nog, heb best een mooie op al zeg ik het zelf
quote:
Ze heeft een geit in de tuin staan, als je die 3 keer neukt gaan de schubben weg, voor een maand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die heb je ook al geneukt zeker?![]()
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tietenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze heeft een geit in de tuin staan, als je die 3 keer neukt gaan de schubben weg, voor een maand.
Je mag zelf kiezen, dat of 1 keer per jaar Viola Holt![]()
M'n hele familie is een beetje gaga.quote:
Uhmmm ik moet je wat vertellen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tieten![]()
Gaga?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef r_one het volgende:
[..]
M'n hele familie is een beetje gaga.![]()
Zeg het eens mijn liefquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmm ik moet je wat vertellen....![]()
Die geit ook, maar hangen alleen wat lager.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tieten![]()
nee he...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmm ik moet je wat vertellen....![]()
Viola Holt ben ik eigelijkquote:
Dan veranderen we die 1x per jaar toch gewoonquote:
Het spijt me Patrick! Echt!quote:
Met de "g" zoals in het Engelse "go", beetje lunatic he.quote:
Ga zelf lekker weg malloot!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zei ik lief? Ik bedoel tief, als in tief op
![]()
Daar ben ik dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef Thrilled het volgende:
slowchat, hey viola, kom je bij me liggen?
Nee want dit is een serieus topic!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef Euc- het volgende:
Ohnee! Slowchat. Dat mag niet
Worden we nu gebanned?
Toen we trouwden hebben we ook die aparte blaadjes ondertekend weet je nog, daarop staat dat alles wat met mijn geld of fortuin te maken heeft van mij blijft. Beetje zelfprotectie was dat voor situaties als deze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga zelf lekker weg malloot!
En niet met de auto, want die heb ik bij deze geconfisqueerd!![]()
?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:55 schreef r_one het volgende:
Euc- ziet al dubbel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Kent iemand van jullie Ursul de Geer nog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |